کد خبر: ۲۲۱۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۵

ستاد نماز جمعه تهران نمی‌خواهد پیام 24 خرداد را بشنود/ کامران دانشجو سخنران پیش از خطبه‌ها

در حالیکه انتظار می‌رفت بعد از انتخابات ریاست جمهوری و تغییر دولت، ستاد نماز جمعه تهران حداقل در سخنرانان پیش از خطبه‌ها تغییرانی ایجاد کند اما نه تنها این تغییر انجام نشد بلکه با سپردن این تربیون به چهره‌های افراطی ضد دولت این تلقی را بین افکار عمومی تقویت کرد که ستاد نماز جمعه گمان می‌کند هنوز احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش امید، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران کسی نیست جز " کامران دانشجو" وزیر سابق علوم در دولت احمدی‌نژاد، گویا وی به مناسبت روز دانشجو برای این مناسبت انتخاب شده و قرار است در این مراسم  به سخنرانی بپردازد.

چندی پیش هم این تریبون در اختیار شریعتی رئیس معزول دانشگاه علامه طباطبایی و سید حمید روحانی از چهره‌های تندرو جناح راست قرار گرفت که در سخنان خود مواضعی علیه برخی شخصیتهای سیاسی از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی گرفت.

در حالی ستاد نماز جمعه تهران بخاطر روز دانشجو از کامران دانشجو برای سخنرانی پیش از خطبه دعوت کرد که قاطبه جامعه دانشگاهی رویکرد مثبتی نسبت به وی ندارند و در زمان تصدی وزارت علوم با کمترین اقبال از سوی دانشجویان مواجه بود.

از سوی دیگر این انتخاب از سوی ستاد نماز جمعه تهران که ریاستش بر عهده "یدالله شیرمردی"، فردی که در گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی مشخص شد 10 میلیون تومان کارت هدیه از سعید مرتضوی، دریافت کرد، صورت گرفت که روال طبیعی برای سخنران پیش از خطبه ها در مناسبت‌های خاص عموما باید از مسئولان مرتبط با آن مناسبت باشد ولی انگار ستاد نماز جمعه تهران علاقه شدیدی به دولتمردان پاکدست! قبلی دارد که از آنها برای سخنرانی در نماز جمعه تهران دعوت می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین