کد خبر: ۲۲۲۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

عسگراولادی کاندیدای نایب رییسی اتاق ایران شد

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین از کاندید شدن خود برای نائب رییسی اتاق بازرگانی ایران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسداله عسگر اولادی، رییس اتاق بازرگانی ایران و چین با اشاره به عادی بودن جریان صادرات پسته اظهار داشت: تنها خشکسالی ناگهانی و کمبود آب در  مرداد ماه باعث شد پیش‌بینی تولیدات پسته از 180 هزار تن تولید پسته به 150 هزار تن برسد و میزان تولیدات تا20 درصد کاسته شود.

وی افزود: این خشکسالی در کرمان، رفسنجان، زرند و سیرجان رخ داد و در صورتی که زمستان امسال بارندگی‌ها مناسب باشد و بهار پر آبی پیش رو داشته باشیم می‌توان به افزایش تولیدات در سال آینده امیدوار بود.

عسگر اولادی تصریح کرد: طی ماههای شهریور، مهر و آبان در هر ماه 10 هزار تن صادرلات پسته داشته‌ایم و در آذرماه نیز 10 هزار تن پسته صادر شد که جمعا 40 هزار تن پسته صادر شده است و 30 هزار تن نیز برای مصرف داخل در نظر گرفته شده و 80 هزار تن دیگر نیز تا مرداد ماه سال آینده صادر می شود.

عسگر اولادی در خصوص برگزاری انتخابات در اتاق بازرگانی ایران گفت: در این انتخابات تنها 2 نفر کاندید شدند آقایان خوانساری و شافعی که با اختلاف کمی آقای شافعی انتخاب شد و بنده از ابتدا هم کاندید نبودم و به عنوان فردی بی طرف در این انتخابات حضور پیدا کردم.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه شافعی تا یک سال و نیم دیگر رییس اتاق بازرگانی ایران خواهد بود خاطر نشان کرد: بنده برای نائب رییسی اتاق بازرگانی ایران کاندید خواهم شد و احتمالا تاریخ انتخابات 27 یا 28 دی ماه خواهد بود که روز  قطعی آن 24 آذر ماه از سوی هیات نمایندگان اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین