کد خبر: ۲۲۸۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: تمام مفاسد دنیا از طریق ماهواره، اینترنت و تلفن در منازل مردم سرازیر می‌شود

آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع تقلید گفت: پس از روی کارآمدن دولت جدید برخی احساس کردند آزادی بیشتر شده و می توان خط قرمزها را شکست در حالی که دکتر روحانی رییس جمهوری، راضی به این کار نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با وی ابراز داشت: مبادا برخی بهانه کنند که حال و هوای دیگری برقرار شده است و می توان از خط قرمزها عبور کرد، در حالی که مسوولان بالا راضی نیستند و باید در مقابل اینگونه افراد ایستاد.

وی بیان داشت: در زمانی زندگی می کنیم که ابزار فساد و انحراف بیش از هر زمان دیگری است و تمام مفاسد دنیا از طریق ماهواره، اینترنت و تلفن همراه در منازل مردم سرازیر می شود.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: باید اذعان کنیم که اغلب از ابزار ارتباطی استفاده نامناسب می شود و باید در مقابل امواج فساد عقیدتی و اخلاقی برخورد مناسب داشته باشیم.

وی فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) را بسیار قوی ذکر کرد و افزود: با تکیه بر این فرهنگ می توانیم بخوبی با تهاجمات فرهنگی دشمن برخورد کنیم.

وی ابراز داشت: کار فرهنگی و دینی باید از پیش دبستانی ها و مساجد آغاز شود و در مساجد نیز ائمه جماعات باید برای کلیه رده های سنی و اقشار برنامه جداگانه داشته باشند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: در نظام جمهوری اسلامی رهبر معظم انقلاب پشتیبان مسائل اساسی است و هیچگاه حاضر نمی شوند ارزشهای دینی زیر پا گذاشته شود و با پشتیبانی مراجع امیدواریم کار اساسی انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمینˈسید مهدی خاموشیˈ رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز با حضرات آیات ˈحسین نوری همدانیˈ و ˈعبدالله جوادی آملیˈ نیز دیدار خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین