کد خبر: ۲۳۰۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

پدر مهربان، قبل از مرگ قاتلش را بخشید

مرد میانسال دقایقی قبل از مرگ، پسرش را بخشید و قضات دادگاه کیفری پسر جنایتکار را به اتهام قتل پدرش به 10 سال زندان محکوم کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش قانون، اردیبهشت ماه امسال ماموران پلیس آگاهی شیراز در جریان فوت مرگ مشکوک مرد میانسالی به نام احمد در یکی از بیمارستان های این شهر باخبر شدند. 

با حضور تیم جنایی در بیمارستان مشخص شد، احمد با ضربه چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود. 

در ادامه تحقیقات مشخص شد، احمد از سوی پسرش به نام آرش به قتل رسیده است. با شناسایی هویت عامل جنایت، پسر جنایتکار دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد. 

متهم در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و گفت: ناخواسته مرتکب این قتل شدم. در یک لحظه عصبانی شده و با چاقو ضربه ای به پدرم وارد کردم. 

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. 

در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی عرفانی زاده و با حضور چهار قاضی مستشار برگزار شد، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. 

سپس اولیای دم در جایگاه قرار گرفته و مدعی شدند ، پدرشان دقایقی قبل از مرگ اعلام کرده آرش را بخشیده و نمی خواهد او قصاص شود. وقتی نوبت به دفاع پسر جوان رسید او اتهامش را قبول کرد و گفت: من علاقه ای به درس نداشتم به همین خاطر ترک تحصیل کردم. پدرم با این موضوع مخالف بود و درگیری ما از همین جا شروع شد. روز حادثه دوباره پدرم به ترک تحصیل من اعتراض کرد. در یک لحظه چاقویی از آشپزخانه برداشتم و آن را در شکم پدرم فرو کردم.

 وی ادامه داد: سریع پدرم را به بیمارستان منتقل کردیم . او قبل از اینکه جان خود را از دست بدهد مرا بخشید. 

پس از آخرین دفاعیات متهم و با توجه به رضایت اولیای دم قضات دادگاه از جنبه عمومی جرم به این پرونده رسیدگی کرده و آرش را به 10 سال زندان – اشد مجازات- محکوم کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین