کد خبر: ۲۳۰۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴

قیمت "شستشوی قالی و فرش" در تهران چند؟

رییس اتحادیه قالی‌شویان از ممنوعیت چاپ آگهی شست‌وشوی فرش و قالی واحد‌های بدون جواز در روزنامه‌ها خبر داد و گفت: طبق قانون سال جاری مجلس، چاپ آگهی در روزنامه بدون تایید اتحادیه صورت نمی‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید محمدی اظهار کرد: در سطح استان تهران 180 واحد صنفی دارای جواز کسب در حال فعالیت هستند.

وی با بیان این‌که در سال جاری هزینه‌ گاز، برق، آب واحد‌های قالی‌شویی افزایش یافته و در کنار آن مواد اولیه نیز با افزایش قیمت روبه‌رو شده است در رابطه با کیفیت مواد اولیه گفت: برخی از مواد اولیه داخلی با کیفیت‌تر از مواد اولیه وارداتی است.

رییس اتحادیه قالی‌شویان هم‌چنین در رابطه با دستگاه‌های شوینده گفت: حجم اعظم دستگاه‌های شوینده مورد مصرف در قالی‌شویی‌ها تولید داخل است و نیاز به واردات ندارد.

وی گفت: طبق تعرفه مصوب در هر مترمربع قیمت شست‌وشوی موکت معمولی در واحد‌های درجه یک 1050 تومان، شست‌وشوی موکت پرزدار و برجسته 1350 تومان، شست‌وشوی انواع فرش ماشینی 2900 تومان، شست‌وشوی فرش دستباف معمولی 4850 تومان، شست‌وشوی فرش دستباف روشن علاء 5350 تومان و شست‌وشوی فرش گل‌ابریشم و کرک دستباف 8100 تومان است.

محمدی خاطر نشان کرد: شست‌وشوی فرش‌های کهنه، عتیقه، تمام ابریشم و صادراتی به همراه هزینه‌های رنگبرداری و غیره با توافق طرفین صورت می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، رییس اتحادیه قالی‌شویان در پایان یادآور شد: کرایه رفت و برگشت فرش و قالی در سراسر تهران برای هر خانوار 9000 تومان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین