کد خبر: ۲۳۳۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

بهاره رهنما تندیس انسانیت‌اش را به بازیگر «عصبانی نیستم» داد

بهاره رهنما که تندیس انسانیت گرفت، این تندیس را به نوید محمدزاده بازیگر فیلم «عصبانی‌ نیستم» اهدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شامگاه گذشته (9اسفندماه) مراسمی به همت باشگاه هنرمندان برگزار شد که طی آن به 12 هنرمند و ورزشکار که در کنار فعالیت‌هایشان تلاش‌های انسان‌دوستانه انجام داده‌اند، تندیس‌های طلایی و نقره‌ای اهدا شد.

بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز یکی از این برگزیدگان بود که تندیس خود را به نوید محمدزاده دیگر بازیگر تئاتر و سینما و بازیگر فیلم «عصبانی نیستم» اهدا کرد.

رهنما درباره این موضوع به ایسنا گفت: در برنامه هم گفتم که این نشست غیرسیاسی است و اصلا نمی‌خواهم جو سیاسی به آن بدهم. اما برای یک هنرمند بیست‌وچند ساله شانس بزرگی است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را بگیرد و خود من زمانی که در چنین سن و سالی بودم این آرزو را داشتم. به هر حال نوید محمدزاده این شانس را پیدا کرده بود که سیمرغ را بگیرد و از آنجا که فیلم «عصبانی نیستم» به هر دلیلی از بخش مسابقه حذف شد، این فرصت از این بازیگر جوان گرفته شد.

این بازیگر اضافه کرد: دوست داشتم نوید محمدزاده تندیس را به خانه‌اش ببرد به همین دلیل تندیس خودم را به او تقدیم کردم، اما باشگاه هنرمندان محبت کرد و قرار شد یک تندیس دیگر با نام خود نوید محمدزاده برایش بفرستد.

به گفته او این برنامه شامگاه 9 اسفند ماه در تالار وحدت برگزار شد و در جریان آن مجید انتظامی آهنگساز، مریلا زارعی بازیگر، فرامرز قریبیان بازیگر و کارگردان از دیگر هنرمندانی بودند که تندیس طلایی و نقره‌ای باشگاه هنرمندان را دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، هنرمندان و ورزشکاران برگزیده تندیس‌های خود را از دست چهره‌هایی همچون ژاله علو، عزت‌الله انتظامی، شهلا ریاحی و... دریافت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین