کد خبر: ۲۳۳۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰

پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری فردا گشایش می یابد

پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری فردا (سه شنبه) با سخنان آیت الله «محمد رضا مهدوی کنی» در تهران گشایش می یابد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون اجرایی و هماهنگی مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهارداشت: در این اجلاس که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و سید عباس عراقچی معاون امورحقوقی و بین المللی وزیر امورخارجه سخنرانی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن سامعی یادآور شد: پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری روزهای سه شنبه و چهارشنبه (13 و 14 اسفند ماه) برگزار می شود.

وی افزود: معاون وزیر امور خارجه در روز نخست اجلاس با موضوع پرونده هسته ای و وزیر اقتصاد نیز با موضوع اقتصاد مقاومتی در روز دوم اجلاس سخنرانی می کنند.

وی ادامه داد: قرار بود سخنران موضوع هسته ای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه باشد که به دلیل سفر خارجی وی، عراقچی در این اجلاس سخنرانی می کند.

معاون اجرایی و هماهنگی مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری نیز که از اعضای مجلس خبرگان رهبری است در این اجلاس حضور دارد.

سامعی تصریح کرد: پس از نطق های پیش از دستور کمیته ای پنج نفره برای تبیین و تنظیم مواد بیانیه انتخاب می شوند که این بیانیه پس از رای اعضای مجلس خبرگان رهبری منتشر می شود.

وی ادامه داد: اعضای مجلس خبرگان رهبری روز پنج شنبه (15 اسفند) پس از تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین