کد خبر: ۲۳۴۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹

آزادی کودک 7 ساله از دست گروگان‌گیران در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهارگروگان گیر و رهایی کودک 7 ساله از چنگ گروگانگیران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، محسن عطار اظهار داشت: 11 اسفندماه جاری مردی به ماموران پلیس مراجعه و گفت خودروی پژو 405 خود را به صورت امانت در اختیار فردی قرار داده و فرد با استفاده از این خودرو کودکی هفت ساله را از مدرسه ربوده است.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از اداره جرائم جنایی و عملیات ویژه پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و با بسیج تمام امکانات اقدامات گسترده‌ای را برای رهایی کودک ربوده شده و دستگیری متهمان آغاز کردند.

این مسئول با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان ابراز داشت: ماموران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی سرانجام محدوده نگهداری پسربچه ربوده شده را در زاهدان شناسایی و پس از بررسی و کسب اطمینان از حضور گروگان و متهمان در محل هماهنگی‌های لازم را با مقام قضایی برای اجرای عملیات انجام دادند.

وی متذکر شد: با هماهنگی‌های انجام شده ماموران در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهمان شدند و تعداد چهار نفر گروگانگیر را دستگیر و کودک ربوده شده را صحیح و سالم به آغوش خانوده باز گرداندند.

عطار اذعان داشت: در ادامه رسیدگی به این پرونده خودروی پژو 405 نیز کشف شد و متهم ردیف اول پرونده نیز ضمن اعتراف به بزه ارتکابی علت و انگیزه آدم ربایی را اختلافات مالی با پدر کودک ربوده شده عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین