کد خبر: ۲۳۴۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶

جزئیات‌ جدید‌ از‌ هواپیمای‌ مفقود‌ شده‌ مالزیایی

مقامات مالزی تابعیت مسافرین هواپیمای خطوط هوایی این کشور که از کوالالامپور عازم پکن بود اما ارتباط خود با برج‌های مراقبت را از دست داد، اعلام کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مقامات مالزی تابعیت مسافرین هواپیمای خطوط هوایی این کشور که از کوالالامپور عازم پکن بود اما ارتباط خود با برج‌های مراقبت را از دست داد، اعلام کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، مقامات مالزیایی تابعیت مسافرین هواپیمای بوئینگ 777 را که در حین پرواز از کوالالامپود به پکن ارتباط خود را با برج‌های مراقبت گم کرده است، منتشر کردند.

در این هواپیما که با 12 خدمه دارای 227 سرنشین بود، 153 چینی، 13 مالزیایی، 12 اندونزیایی، 7 استرالیایی، 3 فرانسوی،‌ 4 آمریکایی، 2 نیوزیلندی، 2 تبعه کانادا و 1 روسی، 1 ایتالیای، 1 تایوانی، 1 هلندی و 1 اتریشی  حضور داشتند.



تلویزیونی دولتی چین اعلام کرده است که دو قایق گشتی را برای کمک به عملیات جستجوی این هواپیما اعزام کرده است.

به گزارش بی‌بی‌سی یک مقام ناشناس ویتنامی نیز اعلام کرده‌ است که این هوپیما در 190 کیلومتری ساحل شبه‌جزیره کاموآ ارتباط خود را با برج مراقبت از دست داده است.

پیشتر شرکت خطوط هوایی مالزی در بیانیه ای اعلام کرد ارتباط با هواپیمای شماره « ام اچ 370 » که از نوع بوئینگ «777-200 » بود و روز جمعه، ساعت دوازده و 21 دقیقه به وقت محلی از «کوالالامپور» پایتخت این کشور به پرواز درآمد و انتظار می رفت ساعت 18 و 30 دقیقه همان روز در «پکن» به زمین بنشیند، قطع شده است.

به گزارش تسنیم، این بیانیه افزود «خطوط هوایی مالزی هم اکنون کار گروه ویژه ای را برای جست وجو و مشخص کردن موقعیت این هواپیما، تشکیل داده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین