کد خبر: ۲۳۴۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸

اعلان جنگ با موش ها: خانه هایتان را خراب و تا 6 ماه دیگر نسل تان را برمی اندازیم

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه لانه موش‌های شهر را تخریب می‌کنیم، گفت: ظرف شش ماه مشکل موش در تهران حل و مردم به خوبی این موضوع را حس می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رضا قدیمی با اشاره به جانوران موذی در شهر تهران گفت: مبارزه با جانوران موذی در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.
او با بیان اینکه شرکت ساماندهی مشاغل حدود 20 سال تجربه مبارزه با جانوران مضر شهری را داشته است، گفت: مدتی این کار به ستاد محیط زیست شهرداری واگذار شد ولی دوباره این مسئولیت به شرکت ساماندهی منتقل شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه مانورهایی در زمینه مبارزه با جانوران مضر انجام داده‌ایم، گفت: همچنین بازدیدهای میدانی در این زمینه صورت گرفته است.
او در خصوص سرشماری تعداد موش‌های شهر تهران، گفت: آمارهایی که تاکنون اعلام شده است اغراق‌آمیز بوده اما گروهی قرار است به صورت علمی این کار را انجام دهند و تعداد موش‌ها تا پایان فروردین مشخص می‌شود.

قدیمی به روش‌های تلفیقی مبارزه با موش اشاره کرد و گفت: اصلاح معابر، ارتقا آموزش شهروندی، برخوردهای فیزیکی و شیمیایی از جمله موارد مبارزه با موش در سطح شهر تهران است و مهمترین این اقدامات بحث آموزش شهروندان است.
قدیمی گفت: باید پناهگاه‌های موش‌ها گرفته شود و زمانی که پناهگاه آنها را تخریب کنیم به صورت مقطعی تهاجم آنها بیشتر می‌شود اما بعد از آنکه به روی زمین آمدند با روش‌های شیمیایی و فیزیکی آنها را از بین می‌بریم.

به گزارش فارس، او با اشاره به اینکه آمار موش‌ها در تهران به صفر نمی‌رسد گفت: تله‌های چسبی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم تا در بحث مبارزه با این جانور مضر به شهرداری کمک کنند. اصناف زباله ساز از قبیل اغذیه فروش ها و میوه‌فروشی ها و رستوارن باید شهرداری را در زمینه از بین بردن این جانوران مضر کمک کند.
او در پایان تأکید کرد: که ظرف مدت شش ماه مشکل موش در تهران حل خواهد شد و مردم به خوبی این موضوع را در سطح شهر حس می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین