کد خبر: ۲۳۵۳۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۸

روحانی در ضیافت شام پادشاه عمان حضور یافت

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نخستین شب در سفر به مسقط، چهارشنبه شب در ضیافت شام سلطان قابوس پادشاه عمان حضور یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این مراسم با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز و با پخش سرود ملی عمان پایان یافت.

همچنین در زمان ضیافت شام موسیقی اصیل و سنتی عمان پخش شد.

در پایان این مراسم همزمان با نواخته شدن مارش نظامی، دو مقام از یکدیگر خداحافظی کردند.

حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران که روز (چهارشنبه) به عمان سفر کرده است، پس از ورود به مسقط در فرودگاه این کشور مورد استقبال « فهد بن محمود آل سعید» نخست وزیر و «یوسف بن علوی» وزیر امور خارجه این کشور قرار گرفت و پس از آن عازم کاخ قصر العلم شد.

مراسم استقبال رسمی از رییس جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور سلطان قابوس در کاخ ریاست جمهوری عمان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی در نخستین روز از سفر خود به عمان با پادشاه، معاون نخست وزیر، وزیر امورخارجه و وزیر بازرگانی عمان دیدار و گفت و گو کرد. 

رییس جمهوری را در این سفر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، بیژن نامدار زنگنه نفت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، علی ربیعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست همراهی می کنند.

به گزارش ایرنا، همچنین محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی، محمد خدادی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و تعدادی دیگر از مقامات ارشد دولتی نیز در این سفر همراه رییس جمهوری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین