کد خبر: ۲۳۵۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰

استراتژی اصلی آموزش و پرورش، ارتقای کیفیت آموزش است

بخشی از معوقات معلمان پرداخت شده و مابقی آن نیز با مذاکرات انجام شده با معاونت راهبردی رئیس جمهور، پرداخت می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات مالی در آموزش و پرورش گفت: هدف واستراتژی اصلی آموزش و پرورش ارتقای کیفیت آموزش و پرورش و مدیریت آموزشگاهی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش عصر دیروز در ساختمان اصلی وزارت آموزش و پرورش در دیدار نماینده محترم مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی وجمعی از معلمان این شهر گفت: بخشی از معوقات معلمان پرداخت شده و مابقی آن نیز با مذاکرات انجام شده با معاونت راهبردی رئیس جمهور، پرداخت می شود.

فانی تشکل های فرهنگی را فرصتی برای آموزش و پرورش دانست و گفت: هدف ما استفاده از پتانسیل تشکل‌ها، در جهت عملیاتی کردن سیاست های اعلام شده در آموزش و پرورش است .

وی با مهم خواندن نظام مدیریت آموزشگاهی، نقش اساسی مدیران در حل مشکلات آموزش و پرورش گفت : با اجرای کامل آن، انتصابات، آموزش، ارزیابی، تشویق و یا خدای ناکرده تنبیه می تواند، سبب ارتقای کیفیت آموزش شود.

دکتر فانی افزود: در ارکان اصلی آموزش، نقش مدیر و معلم ممتازتر از بقیه ارکان است و تلاش ما بر این است که جایگاه نیروی انسانی در آموزش و پرورش در حد شایسته ای باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین