کد خبر: ۲۳۵۹۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
پس از میشل اوباما/

جایزه بین المللی باروت خیس در دومین سال به کاترین اشتون تعلق گرفت

جایزه بین المللی «باروت خیس» در جشنواره ملی سرزمین نور به کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و تاریاکرونبرگ رئیس گروه ایران در پارلمان اروپا اهدا شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزاش خبرنگار مهر از اهواز، جایزه «باروت خیس» قرار است به صورت سالانه به مخالفان جمهوری اسلامی ایران که ناخودآگاه توطئه یا طرحی شوم را علیه ایران اسلامی برملا می کنند و حقیقت زر و زور و تزویر استکبار را نمایان می سازند، اهدا شود که سال گذشته همسر اوباما با اهدای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی آرگو، پرده از سیاسی بودن هالیوود برداشت و این جایزه را از آن خود کرد.

امسال نیز برای دومین سال پیاپی جایزه باروت خیس به یکی از افشاگران سیاستهای نظام استکبار علیه انقلاب اسلامی و یا سران کشورهای مخالف جمهوری اسلامی اعطا شد.

بیش از ۲۰۰ هزار نفر در نظر سنجی باروت خیس که توسط سایت سرزمین نور صورت گرفت، مشارکت داشتند که بیشترین رای تا به امروز از آن «تاریا کرونبرگ» و «باراک اوباما» بوده است که مراسم معرفی و اهدای جایزه بین المللی باروت خیس، یکشنبه شب با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان لشکری و کشوری در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

«تاریا کرونبرگ» رئیس هیئت پارلمانی اروپا که چندی پیش به تهران سفر کرده بود و مخفیانه با برخی از فتنه گران دیداری داشت به عنوان نامزد برگزیده اعلام شده بود و همراه او، خانم کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم به دلیل دیدارهایی که مخفیانه با برخی از فتنه گران داشت، این جایزه را از آن خود کردند.

در این مراسم «سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار «محمدرضا نقدی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نمایندگانی از ارتش، ناجا و عموم مردم شهر آبادان و خرمشهر و همچنین کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند.

همچنین در این مراسم از «انسیه شاه‌حسینی» کارگردان فیلم «زیبا‌تر از زندگی» که روزهای آخر زندگی شهید «علم‌الهدی» را به تصویر کشیده و «فرجی» مدیر شبکه یک سیما به‌دلیل تلاش‌های مجدانه در انعکاس برنامه‌های دفاع مقدس و راهیان نور تقدیر شد.

نمایندگان رسانه های آسیا، اروپا و آمریکا در مراسم جایزه بین المللی باروت خیس که در مجتمع شهید باکری خرمشهر برگزار شد، شرکت داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین