کد خبر: ۲۳۶۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳

ووشو ایران درمسابقات جهانی ترکیه، طعم شکست را به چین چشاند

ملی پوش فخرآفرین زنجان در مسابقات جهانی ترکیه گفت: ووشو ایران با نشان دادن شایستگی و توانمندی های بالای خود در این رقابت ها، طعم تلخ شکست را به چینی ها چشاند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تیم های شرکت کننده با نفرات منتخب و با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شده بودند تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنند و این کار را برای تیم ها سخت تر کرده بود.

وی اظهارکرد: ووشوکاران ایران، فقط چین را حریف اصلی خود در این مسابقات می دانستند و به همین خاطر در میدان مبارزه اجازه خودنمایی به ووشوکاران چینی را ندادند.

محمدی که در این رقابت ها به نشان نقره دست یافت، افزود: هر پنج سانداکار اعزامی ایران به این رقابت ها با اقتدار تمام به مرحله پایانی راه یافته و توان فنی و سطح آمادگی ووشو ایران را به رخ بزرگان ووشو جهان کشیدند.

وی گفت: در رقابت های جهانی ووشو، ووشو ایران برای نخستین بار توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد و پذیرش این شکست برای چینی ها که خود را قدرت بلامنازع می دانستند، بسیار تلخ بود.

این ووشوکار جوان زنجانی که با آرزوی کسب نشان طلا وزن 52- کیلوگرم، راهی این مسابقات شده بود، گفت: حضور در مسابقات جهانی ترکیه نخستین تجربه برون مرزی من بود و در مرحله قبل از فینال توانستم حریفانی از ترکمنستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه را از پیش رو بردارم ولی در فینال نتیجه را با اختلافی کم به حریف چینی واگذار کردم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین