کد خبر: ۲۳۸۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای؛

دست اندرکاران صنعت هسته ای با رهبری دیدار می کنند

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از برپایی نمایشگاه تخصصی هسته ای همزمان با 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای خبر داد و گفت:مسوولان و دست اندرکاران صنعت هسته ای ایران دراین روز به دیدار مقام معظم رهبری می روند تا از رهنمودهای ایشان بهره ببرند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «بهروز کمالوندی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت:همزمان با فرا رسیدن 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای، سازمان انرژی اتمی برنامه هایی به این منظور تدارک دیده که مهمترین آن دیدار رییس، مدیران و روسای بخش های مختلف سازمان با رهبر معظم انقلاب است تا ضمن دیدار با ایشان از رهنمودها و فرمایشات معظم له بهره مند شویم.

وی افزود: همچنین در این روز در باغ موزه دفاع مقدس، نمایشگاهی از دستاوردها و پیشرفت های هسته ای کشور برای عموم مردم برگزار می شود تا از نزدیک با فعالیت های سازمان انرژی اتمی و دانش هسته ای کشور آشنا شوند.

کمالوندی به حضور دکتر صالحی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اشاره کرد و گفت:این نمایشگاه به مدت یک هفته برپا می شود و در صورت استقبال مردم به طور قطع تمدید خواهد شد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد:علاوه بر این رییس سازمان انرژی اتمی در شامگاه 20 فروردین در برنامه ویژه خبری شبکه دو سیما حضور می یابد و به مرور پیشرفت ها و فعالیت های صنعت هسته ای کشور می پردازد و نقطه نظرات خود را درباره مذاکرات هسته ای در اختیار هموطنان قرار خواهد داد.

خبر در حال تکمیل است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین