آفتابنیوز : 
مولانا گفت: در قرن بیست و یکم هر چیزی ممکن است اما قطعی نیست. الگوی روابط عمومی اگر بخواهد در سطح بین المللی موثر باشد باید از الگویی تبعیت کند که گویای حقیقت باشد نه حقیقت تصویری.
وی با اشاره به جنگ عراق افکار عمومی در آمریکا به علت بی اطلاعی از مسایل دنیا تحت تاثیر تکنیک روابط عمومی در امریکا قرار گرفت اما آنها وقتی خواستند همین شیوه را دنیا اجرا کنند موفق نشدند و این یکی از بدترین روشهای روابط عمومی بود که امریکا در راس قرار دارد و این بزرگترین شکست اجتماعی روابط عمومی است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه تشکیلات بزرگ روابط عمومی دنیا درآمدهایی معادل9 میلیارد دلار با هزاران کارمند و شعبه در سراسر دنیا فعالیتهای عمدهای را انجام می دهد.
مولانا تاکید کرد: روابط عمومی مانند روابط بین الملل بر موضوع روابط تاکید می کند اما در مورد نوع ارتباط آن چیزی نمی گوید. روابط عمومی می تواند عمدی، سهوی، رسمی یا غیر رسمی باشد.
وی گفت: روابط عمومی به مصداق مردم داری در ایران و در فرهنگ ما تاریخ درخشانی دارد و باعث افتخار است. ما باید به روابط عمومی به عنوان یک فرصتی بنگریم.