کد خبر: ۲۵۶۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

توضیحات روزنامه ایران درباره بازداشت سردبیر رجا نیوز

بازداشت نادری سردبیر رجا نیوز به دلیل 112 میلیون تومان بدهی به موسسه فرهنگی هنری شهرستان های ایران صورت گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در پی درج خبری در سایت رجانیوز در مورد بازداشت سردبیر این سایت، یکی از مسئولان دفتر حقوقی سازمان شهرستان های موسسه ایران اعلام کرد: بازداشت سردبیر رجا نیوز هیچ گونه ارتباطی با روزنامه ایران ندارد.

به گزارش ایرنا، یکی از مسئولان دفتر حقوقی سازمان شهرستان های موسسه ایران که خواست نامی از وی برده نشود، افزود: بازداشت ˈعلی نادریˈ توسط موسسه شهرستان های ایران که مسوولیت فروش روزنامه های مختلف از جمله ایران را برعهده داشته ، صورت گرفته است.

بازداشت نادری سردبیر رجا نیوز به دلیل 112 میلیون تومان بدهی به موسسه فرهنگی هنری شهرستان های ایران صورت گرفته است.

وی افزود: نادری بین سال های 89 تا 90 (به مدت 10 ماه) سرپرست روزنامه ایران در اصفهان بود و درآمدهای فروش روزنامه و آگهی ها در این مدت را تسویه نکرده بود.

به گفته وی، نادری در تاریخ 18/05/90 و در زمان دولت آقای احمدی نژاد از سمت خود برکنار و پرونده وی در مراجع قضایی مطرح شد اما طی این مدت نیزعلی رغم چندین مورد مکاتبه و مذاکره حاضر تسویه حساب با موسسه شهرستان ها نشد.

وی اظهار داشت: اخیرا وی با وجود احضار از طرف دادیار شعبه یک دادسرای ناحیه 7 از حضور در دادسرا امتناع کرد و به همین دلیل حکم جلب وی صادر شد.

به گفته این مسئول، بازداشت نادری با حکم قضایی و صرفا به دلیل بدهی مالی بوده و تلاش برای سیاسی جلوه دادن این موضوع کاری ناپسند و مذموم است طبعا همه افراد با گرایش های مختلف سیاسی موظف به ادای دیون مالی و بازگرداندن اموال عمومی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین