کد خبر: ۲۵۶۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸

کريمي: لطفا دهانتان را ببنديد

هافبک سابق تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: آقايان لطفا به جاي مصاحبه کذب دهان‌تان را ببنديد، بهتر است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علي کريمي اظهار داشت: من عمر خودم را در اين فوتبال گذرانده‌ام و بهتر است هر کسي به خود اجازه ندهد درباره تبصره و برخي مسائل فوتبال حرف بزند.

به نقل از فارس، وي افزود: همين‌طور از دبير کميته انضباطي باشگاه تراکتورسازي مي‌خواهم دهن خودش را ببندد و اين بار حرف‌هايي را که مي‌خواهد بزند هماهنگ کند.

کريمي تاکيد کرد: او گفته‌ است که تاريخ صادر شدن حکم کميته انضباطي باشگاه تراکتورسازي مبني بر کاهش مبلغ قراردادم اول ارديبهشت بوده و به من ابلاغ شده است. اين را بايد به اين آقا بگويم من اول ارديبهشت در اردو بودم و خودم را براي بازي با استقلال آماده مي‌کردم.پس بهتر است آقايان حرف‌هايي را که مي‌خواهند بزنند يک بار آن را آناليز کنند. باز هم مي‌گويم در تاريخ يکم ارديبهشت در اردوي تهران بوديم و حرف آقايان در اين باره کاملا کذب است.

کاپيتان سابق تيم ملي ايران گفت: هيچ حکمي هم به من ابلاغ نشده تا آن را ببينم و شکايت کنم. البته اسمي از هيچ‌کس نمي‌برم اما منظور من کاملا مشخص است. دبير کميته انضباطي باشگاه تراکتورسازي در يک سال گذشته جريمه‌اي 480 ميليوني براي کريميان و ميثم بائو و بازيکنان ديگر صادر کرده و اگر بررسي کنيد متوجه خواهيد شد اين احکام در دنياي فوتبال اصلا بي‌سابقه است. من منتظر جلسه کميته انضباطي دوم مي مانم تا تکليف همه چيز مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین