کد خبر: ۲۶۰۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

تاریخ خدمت سربازی در ایران در قاب مستند

عصر امروز قرار است مستندی درباره خدمت سربازی در ایران و تاریخش به نمایش درآید. این فیلم با عنوان «ما همه سربازیم» به کارگردانی «مهدی قربان پور» که پیش از این در جشنواره فیلم مستند ایران (سینما حقیقت) به نمایش درآمده بود، عصر امروز یکشنبه شانزدهم شهریور از ساعت 17:30 در سالن سینما حقیقت در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نمایش داده خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب-سرویس اجتماعی: عصر امروز قرار است مستندی درباره خدمت سربازی در ایران و تاریخش به نمایش درآید. این فیلم با عنوان «ما همه سربازیم» به کارگردانی «مهدی قربان پور» که پیش از این در جشنواره فیلم مستند ایران (سینما حقیقت) به نمایش درآمده بود، عصر امروز یکشنبه شانزدهم شهریور از ساعت 17:30 در سالن سینما حقیقت در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نمایش داده خواهد شد.

در این فیلمِ مستندِ 60 دقیقه ای، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، هوشنگ گلمکانی، ابراهیم زارع نظری، مرضیه پیرزاد، تیمسار جواد ملاحیدر، نبی نصیری به بیان نکات و خاطرات خود خواهند پرداخت. پس از آن هم، جلسه نقد و بررسی آن با حضور مهدی قربان پور، ناصر صفاریان و کیوان کثیریان برگزار خواهد شد. این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است. لازم به ذکر است مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15 واقع است و شرکت علاقه مندان در این جلسه، آزاد و رایگان است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین