کد خبر: ۲۶۰۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

بهنام تشکر: فروش میلیاردی دلیلی بر موفقیت فیلم نیست

بهنام تشکر کارگردان و بازیگر سینما آثاری همچون استرداد و سریال پر طرفدار دودکش را در کارنامه هنری خود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب-سرویس فرهنگی: زمانی زیادی به فرا رسیدن روز ملی سینما نمانده است.جشنی که امسال به صورت مشترک توسط خانه سینما و سازمان سینمایی برگزارخواهد شد. هنرمندان در آستانه روز ملی سینما از دغدغه ها  و اولویت های سینما بیشتر صحبت می کنند .

 تشکر به دغدغه ها و اولویت های فعلی خانواده سینما اشاره کرده و می گوید:«من بر این باورم که ما باید اندکی بر روی محتوای آثار سینمایی بازنگری کرده و به جایگاه مخاطب توجه بیشتری نشان بدهیم.گاهی می شنوم که هر زمان صحبت از موفقیت فیلمی آورده می شود ،بلافاصله برفروش میلیاردی فیلم استناد می شود. باید توجه کنیم فروش مادی فیلم ها سینمایی اگرچه امری لازم است اما هرگز کافی نیست و نمی تواند به معنای پاسخگویی کامل به نیاز مخاطب باشد.» تشکر افزود :«مسائلی نظیر اینکه سینما به شکل واقعی  چه تعداد تماشاگر دارد و یا دغدغه فیلم ساختن برای مردم باید بیشتر از گذشته مورد تاکید قرار بگیرد.» تشکر که بازی در سریال مختارنامه را نیز در کارنامه بازیگری خود دارد به تعامل هنرمندان و دولت یازدهم اشاره کرده و می گوید :« به یاد دارم در مهمانی که با حضور ریاست جمهوری دکتر روحانی برگزار شد ،نکته خوبی مطرح شد. دکتر روحانی به کنار هم بودن وزارت ارشاد و بدنه سینما به درستی اشاره کردند. اگر تعامل به درستی انجام شود ،بسیاری از مشکلات سینما حل می شود و تولیدات سینما رشد چشمگیرتری پیدا می کند.»

به گزارش آفتاب تاکید تعامل دو سویه هنرمندان با وزارت ارشاد در حالی است که گروه های تندور از روزهای نخست فعالیت های وزارت ارشاد را مورد حمله قرار داده اند. بر مبنای همین رویکرد اخیرا باشگاه خبرنگاران جوان صحبت های وزیر ارشاد درباره فیلم قصه را تحریف و کوتاه کرد. موضوعی که با انتقاد سینماگران رو به رو شد و وزارت ارشاد نیز آن را تکذیب نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین