کد خبر: ۲۶۲۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹

یونسی: ایران نقش مهمی در حل مشکل کشورهای منطقه دارد

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: درخواست کمک کشورهای جهان از ایران، حاکی از نقش این کشور در برطرف کردن مشکلات منطقه است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علی یونسی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان تبریز اظهار داشت: اگر امروزه شاهد هستیم که کشورهای جهان در پی کمک ایران برای حل مشکلات منطقه هستند، این امر در نتیجه سال ها رشادت و فداکاری جوانان این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران سبب شد که در مقابل کشورهای قدرتمند جهان صاحب شجاعت ویژه ای شویم.

یونسی افزود: شکست ناپذیری و امنیت ایران در سایه خون هایی است که به پای انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس ریخته شد و امروز ایران اسلامی به لطف ایثارگری های بسیار به قدرتی بلامنازع در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ایران به دنبال ساقط کردن دیگر کشورها نبوده و تنها به فکر حل مشکلات خود است، گفت: نگرانی برخی کشورها در این خصوص بی مورد است.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به توجه ویزه دولت به خانواده شهدا و جانبازان گفت: دکتر روحانی علاقه و ارادت خاصی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان دارد و امروز توجه به این عزیزان، در اولویت وظایف دولت است.

وی افزود: در این خصوص تمامی ادارات موظف هستند تا در کنار هم برای رفع مشکلات این عزیزان تلاش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین