کد خبر: ۲۷۰۸۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

تاکید لاوروف و کری بر ضرورت دستیابی سریع به توافق هسته‌ای با ایران

وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که 'سرگئی لاوروف' وزیر امور خارجه این کشور و 'جان کری' همتای آمریکایی اش در یک گفت و گوی تلفنی بر لزوم دستیابی به توافق جامع هسته ای با ایران در سریع ترین زمان ممکن تاکید کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری ایتارتاس از مسکو، لاوروف و کری امروز (چهارشنبه) در این تماس تلفنی خواستار تلاش های لازم برای دستیابی به توافق هسته ای با ایران شدند.

سرگئی ریابکوف معاون وزارت خارجه روسیه و مذاکره کننده ارشد هسته ای این کشور نیز امروز به خبرگزاری اینترفاکس گفت: مسکو هر اقدامی را برای کمک به دو طرف برای دستیابی به توافق انجام خواهد داد. 

این مقام روسی که درمذاکرات روز یکشنبه و دوشنبه در مسقط حضور داشت، افزود: ما امکان عدم دستیابی به توافق هسته ای تا ضرب الاجل تعیین شده در 24 نوامبر ( 3 آذر) را مد نظر نداریم و همه توجه خود را معطوف این مسئله کرده ایم و معتقدیم فرصتی داریم که اندک نیست و نمی توانیم آن را از دست بدهیم. 

به گزارش ایرنا، ریابکوف خاطرنشان کرد، دستیابی به توافق تا قبل از ضرب الاجل تعیین نشده نه تنها امکان پذیر است، بلکه یک ضرورت محسوب می شود و باز هم تاکید می کنم که ما برای رسیدن به چنین هدفی تلاش زیادی می کنیم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین