کد خبر: ۲۷۵۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

انبارلویی مدیرکل آرشیو‌ صدا و سیما شد

رئیس رسانه ملی طی حکمی سعید انبارلویی را به سمت «مدیر کل آرشیو» منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش تسنیم، متن حکم انتصاب مدیرکل آرشیو سازمان صدا و سیما به‌شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس سعید انبارلویی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب مفید و بر اساس ساختار جدید سازمان جنابعالی به‌موجب این حکم به سمت «مدیرکل آرشیو» منصوب می‌شود. وظیفه جنابعالی در این مسئولیت علاوه بر ساماندهی، حفظ و نگهداری بزرگ‌ترین میراث دیداری و شنیداری کشور، ایجاد سازوکارهای لازم برای سرعت بخشیدن به دسترسی برنامه‌سازان رادیویی و تلویزیونی به منابع بی‌نظیر، فاخر و کمیاب آرشیوی است که موجب ارتقای کیفی خدمات صدا و سیما می‌باشد.

توجه به روزآمدی و بازیابی منابع موجود، پاسخگویی به‌هنگام به مراجعه‌کنندگان درون و برون‌سازمانی، هماهنگی و ارتباط مؤثر با مجموعه آرشیو‌های سازمان در سراسر کشور، بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین رسانه‌ای در ارائه خدمات، تبدیل منابع آنالوگ به دیجیتال و تهیه نر‌م‌افزار لازم که قابلیت جست‌وجو برای همه منابع سازمان را فراهم کند از عمده انتظاراتی است که می‌بایست با به‌کارگیری نیروهای متعهد و کارآمد برآورده شود.

لازم می‌دانم از خدمات مفید و مؤثر جناب آقای محمدیان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کنم. از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین