کد خبر: ۲۷۹۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

وزیر فرهنگ: آزادی و آسودگی کشورمان محصول فداکاری های شهیدان و جانبازان است

علی جنتی وزیر فرهنگ در دیدار با جانباز 50 درصدی گفت: آزادی و آسودگی امروزه کشورمان در تمامی عرصه ها محصول و مدیون فداکاری ها و از جان گذشتگی های شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های صبور آنها در هشت سال دفاع مقدس است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آزادی و آسودگی امروزه کشورمان در تمامی عرصه ها محصول و مدیون فداکاری ها و از جان گذشتگی های شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های صبور آنها در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در دیدار با "مهرزاد بندری" جانباز 50 درصدی و شیمیایی هشت سال دفاع مقدس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب گفت: فداکاران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی های خود در برابر دشمن به دفاع از سرزمین، ناموس و دین کشورمان برخاستند و تمامی ملت و مسوولان در برابر این عزیزان مدیون هستند.

وی افزود: تلاش می کنیم تا در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشکلات جانبازان و ایثارگران این وزارتخانه رسیدگی کنیم و هر کمکی که در توانمان است را به کار خواهیم گرفت.

وی خطاب به همسر این جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: همسر شما در طول این سال ها درد و رنج بسیاری دیده اند و بدون شک شما نیز در ثواب و اجر ایشان بی نصیب نخواهید بود و خداوند متعال به طور قطع اجر و پاداش صبر و شکیبایی شما را خواهد داد.

در بخشی از این دیدار "سعید الفتی" مشاور وزیر در امور ایثارگران با ارایه گزارشی از برخی مشکلات مالی، درمانی و مسکن  جانبازان و ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جانبازان و ایثارگران فداکار کشورمان از ذخیره های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که در هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی های خود وظیفه بزرگی را بر گردن همه ما و ملت شریفمان نهاده اند.

وی افزود: دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارد تا جای امکان به بررسی و رسیدگی به مشکلات مالی، مسکن و.... این عزیزان بپردازد.

در ادامه "مهرزاد بندری" جانباز 50 درصدی و شیمیایی هشت سال دفاع مقدش با بیان خاطره ای از چگونگی جانباز شدنش خواهان رسیدگی به مشکلات جانبازان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

وی گفت: ما برای دفاع از جان و مال و ناموس کشورمان همچنان آمادگی داریم تا در خط مقدم حضور پیدا کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین