کد خبر: ۲۷۹۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

وداع رئال مادرید از جام حذفی

تیم فوتبال اتلتیکومادرید با درخشش «فرناندو تورس» رئال مادرید را از گردونه رقابت های جام حذفی باشگاه های اسپانیا کنار گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، رئال مادرید در حضور بیش از هشتاد هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل اتلتیکومادرید به تساوی 2 بر 2 قناعت کرد و با توجه به شکست 2 بر صفر در دیدار رفت نتوانست خود را به مرحله بعدی کوپا دل ری برساند.

این دیدار از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری برگزار شد و در نهایت اتلتیکومادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت به برتری 4 بر2 دست یافت و سریال ناکامی های رئال مادرید مقابل همشهری اش ادامه یافت.

کهکشانی ها سوپر جام اسپانیا را نیز به اتلتیکو واگذار کرده و در لیگ نیز 2 بر یک مغلوب رقیب دیرینه خود شده بودند.

دیدار رئال مادرید و اتلتیکودرحالی برگزار شد که پیش از آغاز آن کریستیانو رونالدو که چند شب قبل برای سومین بار عنوان بهترین بازیکن جهان را کسب کرد، توپ طلا را در ورزشگاه به نمایش گذاشت و این موفقیت را جشن گرفت.

با این حال تنها 50 ثانیه پس از سوت داور، فرناندو تورس پاس طلایی گریژمان را به گل نخست اتلتیکو تبدیل کرد.سرخیو راموس این گل را در دقیقه بیستم جواب داد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم و به محض آغاز بازی پاس اشتباه سرخیوراموس به گریژمان رسید تا بار دیگر این هافبک فرانسوی فرناندو تورس را در محوطه جریمه صاحب توپ کند و «ال نینو» نیز پس از جا گذاشتن په په دومین گل خود و تیمش را به رئال تحمیل کرد.

هرچند رونالدو در دقیقه 68 این گل را پاسخ داد اما بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی از جام حذفی وداع کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین