کد خبر: ۲۸۳۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

اتلتیکو رئال را تحقیر کرد/ سوپر هت تریک اتلتیکو برابر کهکشانیها

رئال مادرید در حساس ترین بازی هفته بیست و دوم رقابتهای لیگا با چهار گل برابر اتلتیکو مادرید تن به شکست داد تا رقابت در صدر جدول رده بندی به اوج خود رسد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی هفته بیست و دوم رقابت های لالیگا اتلتیکو مادرید در داربی شهر مادرید از رئال مادرید پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر صفر شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید تا این مربی آرژانتینی باردیگر ثابت کند که به خوبی می داند چگونه برابر رئال مادرید تیمش را پیروز از میدان خارج کند.

رئال مادرید در این دیدار که در ویسنته کالدرون برگزار شد چند بازیکن اصلی خود را به علت آسیب دیدگی در اختیار نداشت و همین باعث شد تا نتواند بازی خوبی را به نمایش گذارد. بازیکنان اتلتیکو مادرید که در دیدارهای اخیر خود به راحتی برابر رئال مادرید به پیروزی رسیده بودند در این دیدار هم از انگیزه بالایی برخوردار بودند و توانستند باردیگر رئال پرستاره را از پیش رو بردارند.

بازیکنان اتلتیکو مادرید شروع خوبی در این دیدار داشتند و برای رسیدن به گل نخست خود زیاد صبر نکردند. در دقیقه 14 تیاگو با پاسی که ماندزوکیچ برای او ساخته و پرداخته کرد گل نخست اتلتیکو مادرید را به ثمر رساند. ایکر کاسیاس کاپیتان رئال مادرید مقصر اصلی این گل بود چرا که توپی را که به راحتی می توانست در اختیار گیرد با بی دقتی از دست داد و دروازه اش را باز شده دید.

4 دقیقه بعد سول با ضربه ای آکروباتیک دروازه کاسیاس را باز کرد تا ورزشگاه ویسنته کالدرون غرق در شادی شود. رئال مادرید تیمی متزلزل در این دیدار نشان داد. شاگردان کارلو آنچلوتی هر چند با دو گل عقب بودند اما نمی توانستند موقعیت گل ایجاد کنند. رونالدو نشان داد که از روزهای اوج خود به دور است و جدایی همسرش به کلی او را تغییر داده است.

گرت بیل و کریم بنزما هم بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد. با شروع نیمه دوم انتظار می رفت که رئال بهتر بازی کند و گل های خورده را جبران کند اما این اتلتیکو مادرید بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت و در دقیقه 66 باردیگر این بار توسط گریژمان به گل رسید تا اختلاف به سه گل افزایش یابد و رئال در آستانه شکست سنگینی قرار گیرد. ماریو مانزوکیچ یکی از بهترین بازیکنان اتلتیکو مادرید در این دیدار در دقیقه 89 گل چهارم را برای اتلتیکو به ثمر رساند تا رئال در ویسنته کالدرون تحقیر شود.

با این شکست رئال مادرید رقابت در صدر جدول رده بندی شدیدتر شد. اتلتیکو مادرید با این پیروزی 49 امتیازی شد و در همان رده سوم جدول رده بندی باقی ماند. رئال مادرید هم با 54 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد اما در صورت پیروزی بارسلونا در این هفته اختلاف این تیم با رئال به تنها یک امتیاز کاهش می یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین