کد خبر: ۲۸۸۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸

نوروز با باران و رعد و برق در اکثر مناطق کشور همراه است

سازمان هواشناسی براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در اکثر مناطق کشور ابرناکی، بارش باران و گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در اکثر مناطق کشور ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

این وضعیت در مناطق شمال غرب،‌شمال شرق،‌جنوب شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر با شدت کمتر پیش‌بینی شده و شدت بارش‌ها روز پنج‌شنبه در مناطقی از غرب و جنوب غرب و زاگرس مرکزی خواهد بود.

برپایه این گزارش، روز جمعه با تقویت سامانه بارشی علاوه بر ادامه بارندگی‌ها، برشدت بارش ها در غرب،‌شمال غرب،‌جنوب غرب و به‌تدریج جنوب کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی افزوده می‌شود.

این سامانه در روزجمعه کل نیمه غربی و از بعدازظهر با شدت کمتر به تدریج مناطق مرکز، شرق،‌جنوب و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد. سامانه مذکور به تدریج روز شنبه در مناطق جنوب، مرکز، شرق، جنوب شرق و شمال شرق کشور فعال بوده و از بعد از ظهر در مناطق شمال غرب کشور مجددا بارش‌های پراکنده آغاز می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین