کد خبر: ۲۹۰۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

سردارمومنی:بایدبرای ارتقاء‌ آرامش تلاش‏‎کنیم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در دوره ای بسیار حساس قرار داریم که باید برای ارتقاء‌ امنیت و آرامش عمومی تلاش کنیم .
آفتاب‌‌نیوز : سردار اسکندر مومنی در مراسم معارفه جانشین فرماندهی ناجا اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون شهدا و فداکاری های آنهاست.

وی با اشاره به تحولات بین المللی و منطقه ای و نیز ناامنی های کشورهای پیرامون جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتقاء نظم و ثبات اجتماعی، امنیت و آرامش عمومی نقش تعیین کننده ای برای کشور دارد.

جانشین فرمانده ناجا افزود: در دوره ای بسیار حساس قرار داریم که باید برای ارتقاء‌ امنیت و آرامش عمومی تلاش کنیم که این امر در امنیت و قدرت ملی جهت رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی ایران از اهمیت خاصی برخوردار است.

سردار مومنی بر ایجاد امنیت عینی و نیز ارتقاء آرامش و احساس امنیت تاکید کرد و افزود: در انجام این ماموریت‏ تمام سازمان و پرسنل نقش بسزایی دارند.

 این مقام ارشد انتظامی به نقش پلیس های تخصصی در ایجاد احساس امنیت و آرامش اشاره کرد و افزود: عملکرد،‌ رفتار و سلوک یک مامور پلیس از نگاه، قضاوت و داوری مردم در ایجاد احساس امنیت نقش بسزایی دارد.

سردار مومنی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بسیار عظیم در ناجا و نیز توانمندی های آن به عنوان یک سازمان تک تک پرسنل می توانیم به اهداف و ماموریت هایی که فرمانده معظم کل قوا در حکمشان به سردار اشتری فرمودند در جهت امنیت و آرامش کوشا باشیم.

جانشین فرمانده ناجا از عنایات فرمانده معزز کل قوا، اعتماد فرمانده ناجا در واگذاری این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانم، در راستای تحقق فرامین معزز کل قوا و نیز اجرای تدابیر فرمانده ناجا قدم بردارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین