کد خبر: ۲۹۱۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
طاهری خبر داد:

حضور وزیر ورزش در مجلس برای پاسخگویی به نمایندگان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه بعدازظهر امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات برخی نمایندگان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سید علی طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این جلسه سوالات خانم طبیب زاده و آقایان حاجی، طلا ، شوهانی، قاضی پور و احمدی از وزیر ورزش و جوانان مطرح شد که در برخی موارد سوالات جهت بررسی بیشتر به مراعا گذاشته شد، در برخی موارد نمایندگان قانع شدند و در پاره‌ای موارد نیز مهلتی به وزارتخانه برای تبیین مساله داده شد.

به گفته طاهری مسائل به فدراسیون‌های ورزشی،‌ واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی، پروژه‌های ورزشی در استان‌ها و شهرستان‌ها و مباحث مربوط به جوانان از جمله موضوعات مطرح شده در سوالات نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان بوده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین اضافه کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی در جلسه بعداز ظهر امروز همچنین ماده 16 طرح احداث و تجهیز مساجد و نمازخانه‌ها را که از صحن علنی به کمیسیون برگشت داده شده بود را اصلاح کردند چرا که این ماده در خصوص احداث خانه‌های عالم و خانه‌های خادم در صحن علنی مورد اشکال واقع شده بود. این موضوع در کمیسیون فرهنگی و کمیسیون نظر اصلاحی خود را در این باره ارائه کرد تا در جلسه علنی فردا مطرح شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین