کد خبر: ۲۹۱۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

امکان گزینش روزهای ورود به محدوده طرح ترافیک

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به استقبال قابل توجه واجدین شرایط ورود به محدوده طرح ترافیک از سامانه جدید گزینش روزهای ورود به این محدوده گفت: این رویکرد موجب برنامه ریزی شهروندان برای ورود به محدوده طرح ترافیک شده است.
آفتاب‌‌نیوز : سیدجعفر تشکری هاشمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین اجرایی شدن این سامانه، امکان مدیریت ترافیک را برای شهرداری تهران آسان تر می کند.

وی با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری با راه اندازی این سامانه، تصریح کرد: این طرح علاوه بر ایجاد امکان برنامه ریزی برای شهروندان، کاهش هزینه های آنان را نیز در پی دارد.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: تمامی بودجه حاصل از فروش سالانه، هفتگی و روزانه مجوز ورود به محدوده طرح به بهبود ترافیک تهران اختصاص می یابد.

وی به روند انتخاب و گزینش روزهای موردنیاز شهروندان برای ورود به محدوده طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: 290 روز کاری برای ورود به محدوده طرح وجود دارد و عوارض ورود یک روز به محدوده طرح ترافیک از تقسیم تعرفه واجد شرایط به این 290 روز بدست می آید.

تشکری هاشمی پیشتر از ایجاد سامانه انتخاب روزهای موردنظر واجدین شرایط به محدوده طرح ترافیک بر اساس نیاز آنان خبر داده بود.

وی با اشاره به اینکه در سال 94 برچسب ورود به محدوده طرح ترافیک برای خودروها صادر نخواهد شد، گفت: بجای این برچسب، کارت حمل و نقل چند منظوره برای تردد در محدوده طرح ترافیک صادر خواهد شد.

معاون شهردار تهران فزود: متقاضیان تایید صلاحیت شده، کد کاربری و رمز ورود به سامانه را برای انتخاب و ثبت روزهایی که قصد ورود به محدوده طرح را دارند، دریافت می کنند.

به گفته وی، به ازای انتخاب هر یک روز ورود به محدوده طرح ترافیک، عوارض مشخص و مصوبی از متقاضیان دریافت خواهد شد.

تشکری هاشمی تصریح کرد: همچنین دارندگان آرم ورود به محدوده ترافیکی، به ازای حذف هر یک روز از ورود به محدوده طرح ترافیک، از یک سفر رایگان حمل و نقل عمومی تهران برخوردار می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین