کد خبر: ۳۰۹۶۸۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

سفر وزیر بهداشت بخاطر چاقوخوردن یک پزشک در اردبیل/ پزشکان: مطب‎‌ها را تعطیل می‌کنیم

قتل یک پزشک فوق تخصص به دست همراه بیماری که تنها 15 سال سن داشته است، موجب شده که وزیر بهداشت برای بررسی اوضاع از نزدیک راهی محل وقوع جنایت شود.
آفتاب‌‌نیوز :
فرهاد پورفرضی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در این باره به پایگاه خبری «آذرسلام» گفت: به دنبال قتل اصغر پیرزاده پزشک متخصص اردبیلی توسط همراه بیمار که ساعاتی قبل به وقوع پیوست، وزیر بهداشت تصمیم گرفته که به این استان سفر کند.

به گزارش «تابناک»، صبح امروز در حادثه‌ای خونین، دکتر اصغر پیرزاده، یکی از پزشکان سرشناس اردبیل به ضرب چاقو مجروح شد ولی تلاش ها برای نجات جانش بی ثمر بود و در نهایت جان باخت تا اعتراض پزشکان این شهر را به همراه داشته باشد چراکه قاتل جوان 15 ساله‌ای بوده که همراه یک بیمار معرفی شده‌ است.

درباره جزییات منجر به درگیری و علت چاقوکشی همراه بیمار اطلاع دقیقی در دست نیست اما گفته می‌شود که وی بر بالین یک بیمار سرطانی در منزلش حاضر شده بود و در آنجا بدست قاتل مجروح و کشته شد. قاتل پس از ضرب و جرح پزشک، وی را به بیمارستان فاطمی رسانده که متاسفانه تلاش برای احیای وی به جهت شدت جراحت وارده بی نتیجه بوده و دکتر پیرزاده به قتل رسید. علت این امر نیز در بررسی های ابتدایی، اصابت چاقو به قلب پزشک و پارگی بطن راست قلب وی عنوان شده است.

بدین ترتیب قاتل کم و سال دستگیر شده و انگیزه وی از این جنایت تاسف بار در حال بررسی است و شنیده ها حکایت از آن دارد که احتمالا روز شنبه پزشکان این شهر در اعتراض به خشونتی که این پزشک فوق تخصص انکولوژی با آن مواجه شده و بدرود حیات گفته، مطب های خود را تعطیل نمایند.

فرهاد پورفرضی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در این باره به پایگاه خبری «آذرسلام» گفت: به دنبال قتل اصغر پیرزاده پزشک متخصص اردبیلی توسط همراه بیمار که ساعاتی قبل به وقوع پیوست، وزیر بهداشت تصمیم گرفته که به این استان سفر کند.

در پی وقوع این رویداد، ناصر عتباتی، دادستان اردبیل از دستگیری قاتل دکتر اصغر پیرزاده فوق تخصص خون و انکولوژی خبر داد و گفت: مشغول بررسی موضوع بوده و تا ساعاتی دیگر اخبار موثق اطلاع رسانی خواهد شد؛ مردم به شایعات توجه نکنند و منتظر اعلام رسمی جزییات ماجرا از منابع رسمی باشند.

گفتنی است دکتر پیرزاده علاوه بر درمان بیماران، با درجه استادیاری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به تدریس مشغول بوده و به جهت فعالیت های پژوهشی زیاد، از جمله پشزشکان سرشناس این استان به شمار می‌آمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
19
14
تقصیر مهران مدیریه!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
17
12
15نفر از مردم مظلوم در سیلاب کشته شدن کسی سفر نکرد!!البته که آقای وزیر ، وزیر پزشکان تشریف دارن معلوم نیست پشت پرده چی بوده که یه بچه 15 ساله به کجا رسیده که اینکارو کرده !!!متاسفم واسه کسایی که دیه خدمت رسانی بمردم رو دارن تا تقی به توق میخوره تهدید میکنن مردم که همینجوری میمیرن شما مطباتون رو تعطیل کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
7
21
15نفرکشته شدند چه ربطی به پزشکان داره یهخورده فکر کنید بعدا حرف بزنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
12
15
در خراسان جنوبی چون خانواده بیمار پول نداشت زیر میزی بده خانم دکتر نرفت بالا سر بیمار تا فوت کرد این آقایون انوقت کجا بودند عزیزم دیوار ازپای بست ویران است !!!!!!!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
33
4
تنها راه تعطیلی کل خدمات پزشکی در کل کشوره....مردم ... باید حساب کار دستشون بیاد.بسه دیگه این همه توهین از صدا و سیما و رسانه ها و از این ....همکار پزشک بیدار شو و ببین که چه جوری با قشر فرهیخته و با هوش پزشک این تنگ نظران ...برخورد می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
آقای مسعود من حاضرم از شما یک تست هوش بگیرم تا ببینی ضریب هوشی پایینی داری!این ادبیات بچه گانه قطعا نمیتونه متعلق به یک انسان فرهیخته و باهوش باشه!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
4
13
واقعا جای تاسفه که برخی در اینجا کامنت گذاشتن و از مرگ بی دلیل یک انسان اظهار تاسف که نمیکنند طلبکار هم هستن. اما یک مشکل جدی واقعا وجود داره که برخی پزشکان آبروی جامعه پزشکی رو بردن و از طرفی جامعه و دولت و رسانه ها هم به هیچ وجه احترام و ارزشی برای جامعه پزشکی قائل نیست. کسانی که اینجا کامنت میذارن و فحش میدن کلاه خودشون رو قاضی کنن که اگر جامعه پزشکی مطابق میل اونها رفتار میکرد آیا به پزشکان احترام مبگذاشتند؟ بنده اطمینان دارم که خیر. چون متاسفانه در ایران هر کس صادقانه و بدون توقع کار بکنه یک مغلوب همیشگی هست. این رفتار و منشی که مردم از پزشکان میبینند نتیجه... بی احترامی مردم و جامعه و نظام درمان به پزشکان هست. متاسفانه مردم ایران منتقدین قدرتمندی هستن اما آیا همین مردم در کشوری که ساعت کار مفید در اون کمتراز 30 دقیقه در روز هست کار خودشون رو درست انجام میدن؟ با اطمینان میگم خیر. پس این رو بدونید که هر فردی که انتقاد میکنه یک مروری بر رفتار و کردار خودش هم داشته باشه و اگر اطمینان داشت که به جامعه و مردم بدهکار نیست به خودش حق انتقاد بده.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
8
25
مسعود عزیز
من خودم پزشکم و به عینه میبینم که اکثر همکاران بنده فقط به دنبال موجودی جیب مردم هستند ونه درمان آنها و افسوس می خورم که چرا وارد این حرفه به اصطلاح قشر فرهیخته شدم . با تاسف . همانا خداوند بیناست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
7
13
تو همه قشرها زیر میزی میگیرند مگه شهرداری میگره در مسیر رودخانه مجوز ساخت میده کسی میگه اکثر کارمندان ادارات رشوه میگیرن کسی کاری میکنه رشوه تو مملکت ما بیداد میکنه آب از آب تکون نمیخوره حالا گیرم یک پزشک پول اضافه میگیره آیا شما میتونین یک ثانیه استرسی که به دکتر وارد میشود تحمل کنین یه خورده قدردان باشید
کاش تمام مسولین، اصناف، ادارات، پلیس، شهرداری و
مثل پزشکان احساس مسئولیت میکردند
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
2
12
این استاد عزیز که به قتل رسید از خوش اخلاق ترین طبیب هایی حال حاضر بود.متانت و برخوردش با بیماران در اردبیل زبانزد بود و همیشه لبخند به لب داشت و این لبخندش بین مردم مشهور بود.برادر شهید و بسیار انسان متدین و مهربان.حیف که کلیه بیماران سرطانی اردبیل دیگر طبیبی نخواهند داشت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
روحش شادویادش گرامی باد.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
7
6
علی آقا اینکه یه آدم بی گناه کشته بشه محکوم هست وتوجیه ای هم نداره ولی نه که تو خودت انتقاد کننده قدرتمندی نیستی هشتادو پنج میلیون ایرانی رو اینجوری تخریب کردی تازه ادعای روشنفکری رو هم داری کاش یه کمی وجدان داشتی ومیدیدی بعضی از این دکترها چه بلایی سر مردم میارن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین