کد خبر: ۳۱۰۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

رد پیشنهاد 120 میلیونی یورویی برای رونالدو

رئال مادرید پیشنهاد گزاف پاری‌سن‌ژرمن برای خرید کریستیانو رونالدو را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از نشریه‌های چاپ خاورمیانه ادعا کرد سران باشگاه رئال مادرید پیشنهاد خرید 120 میلیون یورویی پاری‌سن‌ژرمن برای خرید کریستیانو رونالدو را نپذیرفته‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آ اس،اگر انتقال رونالدو به پارک دو پرنس نهایی می‌شد، این مهاجم پرتغالی بار دیگر می‌توانست گرانقیمت‌ترین بازیکن دنیا نام بگیرد. او در سال 2009 با 94 میلیون یورو از منچستریونایتد به رئال مادرید رفت اما انتقال 101 میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید موجب شد این هافبک ولزی در حال حاضر گرانقیمت‌ترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا باشد.

بر اساس ادعای نشریه روتانا، مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن با فلورنتینو پرس، رییس رئال مادرید در دوحه دیدار داشتند. در آنجا بود که قطری‌ها برای خرید رونالدو پیشنهادشان را ارائه کردند. آنها تصور می‌کردند تغییر سرمربی رئال مادرید ممکن است به مشکلاتی در این تیم بینجامد. توجه زیاد پرس به گرت بیل نیز یکی دیگر از دلایلی بود که پاریسی‌ها برای خرید رونالدو اقدام کردند.

این پیشنهاد توسط شرکت سرمایه‌گذاری قطر به رییس باشگاه رئال مادرید ارائه شد که مالکان این شرکت همان خانواده سلطنتی در قطر هستند. ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که مدت‌هاست به دنبال خرید رونالدو است، بار دیگر شانس خود را برای خرید این بازیکن امتحان کرد.

درست پس از باخت چهار بر صفر رئال مادرید در داربی شهر مادرید بود که رونالدو جشن تولد 30 سالگی‌اش را بر پا کرد که با انتقادهای بسیاری از سوی هواداران و برخی از اعضای باشگاه رو‌به‌رو شد. از آن زمان به بعد رونالدو احساس می‌کند زیاد از سوی سران باشگاه مورد حمایت قرار نمی‌گیرد. آوردن دکتر اولمو به رئال مادرید که یکی از دوستان نزدیک پرس است نیز دیگر دلیل نارضایتی رونالدو است. توجه بیش از حد رییس رئال مادرید به حضور همیشگی گرت بیل در ترکیب نیز یکی دیگر از دلایل نارضایتی رونالدو است. کریستیانو چندی پیش هم حق پخش تصاویرش را به یکی از دوستانش در شرق آسیا فروخت که یکی از سهامداران باشگاه والنسیا است. همه اینها نشان می‌دهند که رونالدو دیگر در رئال مادرید آنقدر که پیشترها احساس راحتی می‌کرد، احساس خوبی ندارد و شاید این بار پرس راضی به فروش ستاره تیمش شود.

رونالدو تا سال 2018 با رئال مادرید قرارداد و سالانه 21 میلیون یورو درآمد دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین