کد خبر: ۳۱۳۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه مطرح کرد:

ائتلاف میانه‌روها برای انتخابات

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت:‌ کمیته انتخابات حزب در شهریورماه تشکیل می‌شود و کنگره سراسری این حزب نیز در مهرماه برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامعلی دهقان در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اعلام این‌که «نشست دبیران استانی حزب اعتدال و توسعه هفته قبل برگزار شد» اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد حزب بیش از گذشته در تهران، مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها فعالیت کند و شعب شهرستانی حزب هم فعال شود.

وی درباره رویکرد حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاست کلان حزب این خواهد بود که از ائتلاف میانه روها حمایت کرده و در ساماندهی آن نقش داشته باشد. این ائتلاف می‌تواند میان اصلاح‌طلبان، میانه‌روها و معتدلین اصولگرا شکل بگیرد.

دهقان در ادامه افزود: اکنون بخش‌هایی از اصولگرایان بیش از گذشته رویکرد اعتدالی دارند و اصلاح طلبان هم تعریف اعتدالی از اصلاحات دارند و نوعی قرابت میان این دو بخش از جناح‌های سیاسی با اعتدالیون از جمله حزب اعتدال و توسعه ایجاد شده است.

این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که نوعی همگرایی و تعامل با نیروهای اعتدالی در حال شکل گیری است و اعتدالیون از سوی دو جناح مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین