کد خبر: ۳۱۸۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جلیلی در دوره قبل هرگز تمایلی به ارایه گزارش به مجلس نداشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی گفت: سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در دوره گذشته مذاکرات هرگز برای حضور در مجلس و ارایه گزارش مذاکرات تمایلی نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
عوض حیدرپور شهرضایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جلیلی در مجالس هشتم و نهم به رغم دعوت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای ارایه گزارش از روند مذاکرات و پاسخ به سوال های نمایندگان هیچگاه در این کمیسیون یا جلسات مجلس حاضر نشد.

وی با یادآوری این که جلیلی جزو مخالفین برجام محسوب می شود، ادامه داد: وی امروز به عنوان یکی از مخالفین برجام درجهت دفاع از اقداماتی که در دوره قبل انجام دادند در کمیسیون ویژه برجام مجلس حاضر می شود و از اقدامات گذشته خود دفاع می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به عملکرد کمیسیون ویژه بررسی برجام خودداری کرد و اظهارداشت: بررسی برجام براساس برنامه تدوینی آیین نامه داخلی روند خود را طی می کند و باید منتظر ماند و ببینیم که این روند به چه نتیجه ای می رسد و اظهار نظر درباره عملکرد کمیسیون ویژه زود است.

سعید جلیلی مذاکره کننده سابق هسته ای تاکنون دوبار در کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور یافته و ضمن دفاع از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای دوره قبل از مفاد برجام انتقاد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین