کد خبر: ۳۲۰۴۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

آقای مایلی‌کهن رفتار شما چه تفاوتی با سوشا مکانی دارد؟

حاجی مایلی کهن و یک انفجار خبری جدید ؛ این بار در حاشیه بازی پرسپولیس و ملوان جام حذفی.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد مایلی کهن را نمی توان دوست نداشت و البته نمی توان دوستش داشت و از رفتارهایش متعجب نشد و خرده نگرفت. حاجی می گوید معلم اخلاق است اما رفتارهایش آیا به واقع الگویی است برای جوانان؟

او این بار در پایان بازی پرسپولیس و ملوان به شدت از سوشا مکانی برای فریادهایش در زمین انتقاد گرده و گفته:« این بازیکن فقط یادش رفته بود قمه به زمین ببرد. »

به گزارش خبرآنلاین، این جمله را بی شک او درست می گوید اما همین مایلی کهن شصت یا شصت و یک ساله حتی این را بر نمی تابد که به ازای همه طرفدارانی که دوستش دارند ، گروهی هم او را با تشویق کروش یا دایی ، به چالش بکشند و رو به سوی شان اسکناس 50 هزار تومانی می گیرد و پولکی خطاب شان می کند. این البته اولین بار نیست که حاجی درد اخلاق دار فوتبال ما ، اینچنین شاکی می شود. این رفتار او درست همان رفتار است که در سال های جوانی برای تنبیه هواداری انجام داد که حرف بدی زده بود و به ازایش مدتی را در محرومیت به سر برد. منتهی این بار رفتارش متناسب با 60 سالگی و تعداد معترضین بوده است. جنسی از رفتار کنترل نشده که شاید ریشه اش را در فریادهای سوشا مکانی هم بتوان دید. برای مایلی کهن که دوستش داریم و می دانیم دردش ، درد پاک شدن فوتبال است ، همچنان می نویسیم آنچه شما انجام می دهید ، الگویی مناسب برای جوانان علاقمند به فوتبال نیست حاج آقا.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین