کد خبر: ۳۲۷۱۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

سرقت از پیشخوان بانک! +عکس

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی از شهرندان در خواست کرد در صورت شناسایی متهم اطلاعات خود را برای دستگیری وی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار دهند .
آفتاب‌‌نیوز :  ۲۱ مرداد ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره سرقت از پیشخوان بانک ، از شعبه بانک خیابان فیاض بخش به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام شد .

به گزارش مهر، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

سرقت از پیشخوان بانک! +عکس

کارمند بانک که سرقت از وی صورت گرفته بود ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : برای چند لحظه برای پیگیری امور بانکی از پشت میز خود بلند شده بودم ؛ زمانیکه مجددا به پشت پیشخوان مراجعه کردم ، در کمال تعجب متوجه  نبودن تب لت بر روی میز شدم ؛ با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته داخل بانک متوجه شدم که فردی حدودا  ۴۰ ساله از غیبت بنده استفاده نموده و تب لت روی میز پیشخوان بانک را سرقت کرده است .

با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ و برای شناسایی و دستگیری متهم پرونده،دستور انتشار تصویر بدست آمده از سارق پیشخوان از سوی مقام قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۶۴ در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین