کد خبر: ۳۲۷۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

جسد دو جوان گم شده در کوه صفه پیدا شد

مدیر عملیات هلال‌احمر استان اصفهان گفت: اجساد دو جوان گمشده در کوه صفه اصفهان شامگاه گذشته (سه‌شنبه) حوالی گلزار شهدای کوه صفه پیدا شد.
آفتاب‌‌نیوز : محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت دو جوان گم‌شده در کوه صفه اصفهان طی چهار روز گذشته اظهار کرد: پس از جست‌وجوی چند ساعته متاسفانه حوالی ساعت 17:00 از طریق رهگذران اطلاع داده شد که دو جوان روی چمن‌های سمت راست گلزار شهدای کوه صفه روی چمن‌ها مد‌ت‌ها است که به خواب‌ رفته‌اند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم عملیاتی هلال‌احمر در محل حاضر و متوجه شد که این دو فرد سیاه ‌شده و فوت کرده‌اند و همان دو نفری هستند که چهار روز از آن‌ها خبری نبوده است.

مدیر عملیات هلال‌احمر استان اصفهان اضافه کرد: آنچه پیداست این افراد نه از کوه سقوط کرده‌اند و نه گم‌شده‌اند علت مرگ آنها در دست بررسی است و توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، دو جوان به نام‌های "احسان بیات" و "همایون نظری" -20 و 23 ساله- از ساعت 18 روز جمعه به سمت کوه صفه حرکت کردند اما تا چهار روز از آنها هیچ خبری نبود پس از اطلاع رسانی خانواده مفقودان به پلیس و نیروهای امدادی شامگاه گذشته جسد آنها پیدا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
0
رهگذران پیدا نکرده بودند.بلکه کوهنوردان داوطلبانه آمده بودند برای تجسس برای کمک
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین