کد خبر: ۳۲۹۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

انتقاد تند مدیرعامل پرسپولیس از فدراسیون فوتبال

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال به خاطر کینه‌ورزی با وزارت ورزش پرسپولیس را قربانی کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر طاهری درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: «همه صحنه را دیدند. من نمی‌توانم درباره چیزی که واضح است صحبت کنم. فقط یک خواهش از کارشناسان داوری دارم. از آن‌ها می‌خواهم از این به بعد درباره صحنه‌های کارشناسی ما، علیه تیم ما صحبت کنند. تا به حال که حقیقت را می‌گفتند هیچ چیز تغییر نکرد و تمام اشتباهات بدتر شد. می‌خواهیم از این به بعد علیه تیم ما صحبت کنند شاید آقایان فدراسیون نشین به خودشان بیایند.» 

او ادامه داد: «در دیدار مقابل سایپا توپ به سینه محسن بنگر خورد و داور پنالتی گرفت. در دیدار مقابل ذوب آهن توپ به سینه ایمان صادقی برخورد کرد و داور او را اخراج کرد. واقعا خنده‌ام می‌گیرد که بعضی از کارشناسان درباره این صحنه‌ها صحبت می‌کنند. این‌ها که صحنه داوری نیستند این‌ها کاملا واضح و مشخص هستند. بهتر است از این به بعد علیه تیم ما صحبت کنند تا شاید وضعیت بهتر شود.»

طاهری با انتقاد از فدراسیون فوتبال اظهار کرد: «در فدراسیون فوتبال برنامه بلندمدت تغییر کرد تا تیمی که تحت رهبری وزارت ورزش است زمین بخورد. آن‌ها با وزارت ورزش و وزیر ورزش مشکل شخصی دارند و این غرض ورزی خودشان را بر سر پرسپولیس خالی می‌کنند. پرسپولیس قربانی کینه‌ورزی آقایان فدراسیون‌نشین شده است. من در آینده نزدیک با اسنادی همه این حرف‌هایم را ثابت می‌کنم.»

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: «بهتر است این دوستان بدانند که با غرض‌ورزی‌شان احساسات میلیون‌ها هوادار را به بازی گرفتند. تیمی که تحت رهبری وزارت ورزش است فقط به دنبال حق خود است و بیش از این نمی‌خواهد اما همان طور که گفتم فدراسیون‌نشین‌ها به خاطر مشکلات شخصی با وزارت ورزش، می‌خواهند پرسپولیس زمین بخورد. تا به حال هزاران نامه به فدراسیون و شخص کفاشیان دادم اما یک بار هم جوابی نگرفتم. انگار هیچ کدام از نامه‌های من در آنجا خوانده نمی‌شود. شاید بهتر باشد کار دیگری کنیم و از راه دیگری وارد شویم.»
طاهری گفت: «بازیکنان پرسپولیس با تمام وجودشان برای موفقیت تیم زحمت کشیدند. من از تک تک آنها رضایت دارم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. اگر اشتباهات داوری اجازه می‌داد ما الان پیروز میدان بودیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین