کد خبر: ۳۲۹۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

بیش از 3 ساعت تاخیر در پرواز مشهد - تهران

پرواز شماره 6253 مشهد - تهران شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود ساعت 11:30 روز جمعه از مشهد انجام شود با سه ساعت و 20 دقیقه تاخیر در ساعت 14:52 انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 یکی از مسافران این پرواز در تماس با خبرنگار ایرنا در مشهد نسبت به تاخیر این پرواز و آنچه 'عدم اطلاع رسانی و پاسخگویی صحیح به مردم از سوی مسئولان این شرکت' عنوان کرد، گلایه کرد .

به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا، وی که خواست نامش ذکر نشود افزود: یکی از مسئولان شرکت مزبور پس از حضور در دفتر این شرکت با بی احترامی و بی حرمتی نسبت به افراد شاکی برخورد کرد و پاسخ مناسبی نداد که این امر موجب تشدید نارضایتی و ناراحتی مسافران شد.

وی اظهار کرد: با این رفتارهای نامناسب حتی اگر پرواز هم انجام شود ما تا عذرخواهی یک مقام مسئول از هواپیما پیاده نخواهیم شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: این پرواز بر اساس برنامه اعلام شده قرار بود با 75 مسافر در ساعت 11:30 امروز انجام شود که حوالی ساعت 10:30 شرکت تابان اعلام کرد پرواز مزبور به علت نقص فنی هواپیما با 60 دقیقه تاخیر انجام می شود.

حسن جعفری افزود: با ادامه یافتن تاخیر و انجام نشدن پرواز در ساعت اعلام شده مسافران پیگیر موضوع می شوند که حضور سرشیفت شرکت تابان و برخورد نامناسب وی موجب اعتراض مسافران و مراجعه آنان به مدیر ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه شد.

وی اظهار کرد: مسافران شکوائیه ای از سرشیفت شرکت هوایپمایی تابان تنظیم کرده و خواستار عذرخواهی وی شدند که او نیز با حضور در دفتر مدیر ترمینال از مردم عذرخواهی کرد.

جعفری گفت: با توجه به تاخیر بیش از دو ساعت، مسئولان شرکت تابان موظف به پذیرایی از مسافران بودند که این کار انجام شد اما نقص فنی هواپیما تا ساعت 13:45 نیز برطرف نشد.

وی ادامه داد: این پرواز سرانجام با تاخیر 202 دقیقه ای در ساعت 14:52 انجام شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با تاکید بر اینکه بر اساس ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری تمام شرکت های هواپیمایی در قبال تاخیر پروازهای خود باید پاسخگو بوده و پذیرایی لازم را از مسافران انجام دهند گفت: هر گونه رفتار خلاف شئونات اخلاقی و غیرقانونی پیگیری می شود.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در شرایط عادی روزانه 130 تا 150 پرواز ورودی و خروجی، داخلی و خارجی دارد که در ایام اوج تعداد مسافر این پروازها تا 230 پرواز در روز نیز افزایش می یابد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین