کد خبر: ۳۲۹۳۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

موسوی خوئینی‌ها، در بیلبوردهای ضداستکباری شهرداری تهران+ عکس

شهرداری تهران که از هفته دفاع مقدس امسال در اقدامی ابتکاری به انتشار مناسبتی تصاویر موضوع‌محور عکاسان در قالب بیلبوردهای شهری با ذکر نام عکاس پرداخته و در گام اول تصاویر جالبی از رزمندگان با شعار «...جهاد ادامه دارد» را در خیابان‌ها و بزرگراه ها نصب کرد، در ماه محرم و ۱۳ آبان نیز این رویه را ادامه داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
در ماه محرم نیز تصاویری از عزاداری در نقاط مختلف کشور بر روی بنرهای بزرگ منتشر شد و این بار به مناسبت ۱۳ آبان، تصاویری تاریخی مرتبط با این رویداد ملی با اسم عکاس به صورت بنر چاپ و در خیابان‌های تهران نصب شد.

نکته جالب آن که یکی از این تصاویر، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها را که به عنوان امام جماعت دانشجویان پیرو خط امام و تسخیرکنندگان سفارت آمریکا پیشاپیش آن‌ها نشسته، نشان می‌دهد.

به گزارش آنا، نصب این بنر در ابعاد بنرهای شهرداری تهران در حالی است که طی ساال‌های اخیر موسوی خوئینی‌ها همواره جزو مغضوبین رسانه‌ها و سازمان‌های تحت مدیریت اصولگرایان بوده و نوعا با برخی القاب خاص از او در رسانه‌های اصولگرا یاد شده است.

موسوی خوئینی‌ها که در دهه اول انقلاب دادستان کل کشور بود و به نوعی رابط تسخیرکنندگان سفارت آمریکا با امام خمینی(ره) به شمار می‌رفت، اکنون از رهبران گروه مجمع روحانیون مبارز است.

موسوی خوئینی‌ها، در بیلبوردهای ضداستکباری شهرداری تهران+ عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
6
واقعیت رانمی شود کتمان کرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین