کد خبر: ۳۳۴۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

انتقادهای منتجب‌نیا از دلواپسان برجام و وحدت در جامعه؛ منافع عده‌ای در جنگ است

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی، وحدت و اتحاد را نیاز ضروری جامعه امروز دانست و گفت: جامعه با تنگ نظریها نمی تواند روی وحدت را ببیند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام رسول منتجب نیا شنبه شب به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در تالار خوارزمی دانشگاه سمنان افزود: در جامعه اگر کسی که انتقاد داشت او را مخالف بدانیم، چنین جامعه ای روی وحدت را نخواهد دید.

به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا، وی اظهارداشت: وحدت در جامعه با بخشنامه ایجاد نمی شود، وحدت آن است که اعتماد عمومی جلب شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ظرفیت و تامل مان را بالا ببریم، معنا ندارد به خاطر داشتن تفکر اصلاح طلب و اصولگرا در جامعه دعوا بشود و یک گروه گروه دیگری را متهم بکند.

وی با بیان این که وحدت آن نیست همه به یک شکل فکر کنند، گفت: در عصر انسانیت همه جز نوع انسان و همه از یک سنخ هستیم.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی یادآور شد: بنابراین مردم باید مسئولان را بپذیرند و اعتماد کنند، مردم بدانند نظر آن ها حاکم است نه نظر حاکمان بر مردم تحمیل بشود.

وی به برگزاری دو انتخابات در سال جاری اشاره کرد و گفت : اگر مردم این اعتماد را پیدا کنند به پای صندوق رای می آیند و فرد مورد نظر شان را انتخاب می کنند.

حجت الاسلام منتجب نیا به فعالیت تشکلها در دانشگاه اشاره و اضافه کرد: این تشکل ها باید همدیگر را دوست خود بدانند و همکاری بکنند و با حفظ مواضع و گرایش های سیاسی با هم کار کنند و به اشتراکات شان بیندیشند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای در کشور سعی دارند با ایجاد اختلاف، دولت موفق نشود و پیروزی به دست نیابد و دولت را ناکام معرفی کنند. 

وی اظهار داشت: رئیس جمهوری انسانی وارسته و اندیشمند و دلسوز جامعه است، آمده کشور را به سامان برساند، رابطه ایران با دنیا را تثبیت بکند و آن چهره ای که در هشت سال گذشته از ایران و ایرانی در دنیا می شناختند را اصلاح کند.

حجت الاسلام منتجب نیا به برجام اشاره کرد و افزود: در مساله برجام تنها رئیس جمهور و وزیر امور خارجه تصمیم نگرفتند، کل نظام تصمیم گرفت، قبل از این هم رهبر معظم انقلاب نرمش قهرمانه را مطرح کرده بودند، همه دست به دست دادند تا به نتایجی دست یافتند. 

وی بیان داشت: اینهاها که کارشکنی می‌کنند دنبال چه هستند آیا از رهبر و رئیس جمهوری دلسوزترند. اگر ما با دنیا جنگ داشتیم به‌نفع چه کسی بود، در دولت کریمه کار به‌جایی رسید اجماع جهانی علیه ایران شده بود، نمی‌دانم سود چه کسانی در جنگ است و بین مردم اختلاف ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام منتجب نیا تصریح کرد : برخی در کشور اصلا نمی توانند خنده مردم را و رفتار برادرانه مردم در کنار هم را ببینند.

وی ادامه داد: وفاق کلی در صورتی حاصل می شود که همه آستانه تحملشان را بالا ببرند و کسی خود را فوق دیگران و حق مسلم نداند، تا همه بتوانند در کنار هم قرار بگیرند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی یادآور شد : دعوت رئیس جمهوری از اصلاح طلبان و اصولگریان در ماه رمضان، نشان داد که می توان با هر گرایشی وحدت داشت، رقابت به معنی دشمنی نیست.

وی در جواب سوالی درباره رابطه ایران با دنیا افزود: کشور قانون و رهبر دارد که تصمیم درباره رابطه همه چیز باید به تایید رهبری برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین