کد خبر: ۳۳۷۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

رویای شیرین منچستر با پپ

بایرن و گواردیولا به قطعیت رسیدند که قرار نیست مسیرشان را با هم ادامه دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
هرچه به شروع سال 2016 نزدیک تر می شویم ، شایعه جدایی پپ از بایرن مونیخ هم جدی و جدی تر می شود. مربی محبوب بارسا که با آمدن به بایرن ، بسیاری از اهالی فوتبال را شوکه کرده بود ، به رغم نتایج موفق با این تیم ، نتوانست آن ابرمربی بارسا باشد.

با این وجود او هنوز از دید بسیاری ، بهترین است و صف مشتریانش نشان می دهد کسی جایش را نمی تواند بگیرد. از من سیتی تا پاریسن ژرمن و البته یونایتد. این ها تیم های خواهان او هستند. تجربه ناموفق منچستر لویس فن خال  این قدر برای هواداران میلیونی این تیم که دو دهه در اوج محبوبیت اهالی فوتبال دنیا بود و با حضور یکی مثل فرگوسن بر دل ها حکمرانی می کرد ، سبب شده تا اهالی فوتبال برای پایان پروژه فن خال روزشماری کنند. روزشماری برای رفتن دیکتاتور هلندی که به رغم همه پیشینه موفقش در منچستر نتوانست فلسفه فوتبالی اش را حاکم کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ روزنامه های اسپانیایی روز پنجشنبه از این نوشتند که جدایی پپ از بایرن قطعی است. مارکا این خبر را تیتر کرد . اسپرت درباره رفتن پپ به انگلستان نوشت و آس از گزینه های بعدی گواردیلا اسم برد. پیشتر بکن باوئر هم از این گفته بود که پپ هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد با ما نشان نمی دهد. این تنها یک مفهوم دارد، دو طرف منتظر 6 ماهه پایانی قراردادشان هستند. زمانی که به هر دو طرف اجازه می دهد به صورت قانونی برای آینده شان تصمیم بگیرند و مذاکره کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین