کد خبر: ۳۳۸۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
واکنش به ثبت‌نام حامیان احمدی‌نژاد برای انتخابات اسفندماه

فعالیت جریان انحرافی برای انتخابات/نماینده مجلس: یاران احمدی‌نژاد حامی ندارند

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریان انحرافی که از سال گذشته برای حضور در انتخابات تحرکاتی داشت، فعال شده است اما از آنجایی که دیگر کسی حامی این جریان نیست در انتخابات موفق نخواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بهروز نعمتی با بیان اینکه برخی نزدیکان احمدی نژاد که شالکه جریان انحرافی را تشکیل می دهند در انتخابات ثبت نام کردند، گفت: سال گذشته در مصاحبه هایی تاکید کردم که دوستان و اطرافیان احمدی‌نژاد به طور نامحسوس برای حضور در انتخابات گام بر می دارند. این روزها شاهد ثبت نام این افراد بودیم.

به گزارش آفتاب، وی تاکید کرد: جریان انحرافی با حمایت رئیس جمهور سابق می تواند خودی در کشور نشان دهد اما بعید به نظر می رسد که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اقبال مردم روبه رو شوند.

دولت گذشته در انتخابات اقبالی ندارد

این نماینده با اشاره به ثبت نام برخی وزرای دولت نهم و دهم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفته است: امیدوارم حضور این وزرا به گرم شدن کانون انتخابات منجر شود اما تجربه 35 ساله انقلاب نشان داده است که بعد از اتمام دوره یک دولت، افراد دولت گذشته شانسی در انتخابات بعدی ندارند.

وزرای احمدی نژاد با پرچم دولت گذشته بیایند موفق نمی شوند

نعمتی با بیان اینکه این افراد هر کاری می توانستند در دوره تصدی شان انجام داده اند گفت: اگر وزرای دولت گذشته با نام احمدی‌نژاد در انتخابات‌ حضور پیدا کنند موفق نمی‌شود اما اگر پرچم‌داری جریانی را بر‌عهده نداشته باشند ممکن است با اقبال مردم مواجه شوند.

 جریان انحرافی و انشقاقی احراز صلاحیت نمی شوند

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای نگهبان دژ محکم در مقابل انحراف است، تاکید کرد: واقعیت امر این است که دژ شورای نگهبان غیر‌قابل نفوذ است ‌جریان‌های انحرافی و انشقاقی در کشور موفق به احراز صلاحیت از کانال این شورا نخواهند شد.

توکلی: احمدی‌نژاد صلاحیت ورود به مجلس را ندارد

 به گزارش آفتاب، پیش از این نیز احمد توکلی تاکید کرده بود که محمود احمدی‌نژاد صلاحیت ورود به مجلس را ندارد.

احمد توکلی در جمع خبرنگاران درباره‌ ترکیب مجلس آینده نیز گفت: نمی‌دانم ترکیب چطور است اما امیدوارم کسانی که ریشه‌دار و خط‌دار هستند بیشتر حضور داشته باشند و نمی‌توان از حالا ترکیب مجلس آینده را پیش‌بینی کرد.

وی تاکید کرد‌ که احمدی‌نژاد صلاحیت ورود به مجلس را ندارد و در پاسخ به سوالی درباره‌ حضور وزرای دولت‌های نهم و دهم، گفت:‌ حق آنان است که کاندیدا شوند و البته همه اینها بستگی به نظر شورای نگهبان دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین