کد خبر: ۳۳۸۱۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

مردم ری امروز میزبان رئیس جمهوری هستند

مردم مومن و انقلابی شهرستان ری روز چهارشنبه میزبان دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران هستند.
آفتاب‌‌نیوز : استاندار تهران دراین باره گفت: رئیس جمهوری در قالب سومین سفر استانی دولت به تهران و بیست و چهارمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به شهرستان ری سفر می کند.
سیدحسین هاشمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برهمین اساس دیدار عمومی رئیس جمهوری با مردم شهرستان ری، صبح امروز (حدود ساعت 9 و 30 دقیقه) در مجموعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود و دکتر روحانی در اجتماع عظیم مردم این شهرستان شرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تصویب اجرای چهار پروژه مهم و کلیدی برای توسعه ری از جمله برنامه های مهم سفر دکتر روحانی به این شهرستان است.

استاندار تهران با بیان اینکه توفیق میزبانی از رییس دولت تدبیر و امید در جریان این سفر نصیب مردم شهرستان ری شده، گفت: زیارت بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، دیدار و سخنرانی رئیس جمهور با مردم شهرستان ری و نشست با مدیران و مسئولان ارشد شهرستان و استان از برنامه های سفر کاروان دولت تدبیر و امید به شهرستان ری است.
هاشمی با بیان اینکه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت رئیس جمهوری را در سفر به شهرستان ری همراهی می کنند، افزود: دراین سفر علاوه بر بهره برداری از چند پروژه مهم عمرانی، خدماتی، اقتصادی و تولیدی مهمی در سطح شهرستان ری، زمینه مناسب برای رشد و توسعه پایدار و همه جانبه منطقه فراهم خواهد شد.

استاندار تهران، رسیدگی و بهبود وضعیت زیست محیطی در شهرستان ری را از اولویت ها در این منطقه دانست و تصریح کرد: مهار آب های سطحی و تصفیه فاضلاب شهرستان ری از دیگر برنامه های مهم در دستور کار است و که با همکاری بیش از 95 درصد کشاورزان منطقه توانسته ایم آب مطمئنی برای کشاورزی و صنعت منطقه به کار ببریم.
وی استفاده از آبیاری تحت فشار را در مناطق کشاورزی ری مهم دانست و عنوان کرد: 211 هزار هکتار زمین زراعی در استان تهران وجود دارد که از این میزان در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید فقط 32 هزار هکتار به وسیله آبیاری تحت فشار اداره می شد در حالیکه تا پایان دولت یازدهم به بیش از 60 هزار هکتار افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای سفر رئیس جمهوری به شهرستان ری تصریح کرد: مطالبات و نیازهای مردمی و همچنین مسائل ، مشکلات، ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان ری در جلسه ای با حضور رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

استاندار تهران تاکید کرد: به طور یقین سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید به شهرستان ری، منشا برکات بسیاری برای مردم این دیار در حوزه های مختلف خواهد شد.
شهرستان ری به عنوان یکی از شهرستان های استان تهران در جنوب شرقی تهران واقع شده است و از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به ورامین و پاکدشت، از غرب به اسلامشهر، رباط کریم و زرندیه محدود می شود و دارای سه بخش مرکزی، کهریزک و فشافویه است.
شهرری (شاه عبدالعظیم) به عنوان بخش مرکزی شهرستان ری تا مرکز شهر تهران بالغ بر 14 کیلومتر فاصله دارد و شهرت اصلی این شهر بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم الحسنی(ع) است ضمن اینکه این شهر از قدیمی ترین مناطق کشور نیز به شمار رفته و آثار باستانی فراوانی را در خود جا داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین