کد خبر: ۳۳۹۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

آزادی گروگان 20 ساله در بابل

فرمانده انتظامی مازندران، از عملیات ضربتی پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان و آزادی گروگان 20 ساله در این عملیات خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : مسعود جعفری‌نسب اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم‌ربایی مبنی بر ربایش فردی به نام "احسان– ب" در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان بابل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس آگاهی، از شناسایی یکی از آدم ربایان در یکی از شهرستان‌های ساحلی غرب استان خبر داد و گفت: با هماهنگی قضایی، متهم در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد. متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به بزه انتسابی اعتراف کرد و محل نگهداری گروگان در یکی از ویلاهای استیجاری در شهرستان محمودآباد شناسایی شد.

وی افزود: با شناسایی محل نگهداری گروگان، ماموران با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه پنج متهم دیگر این پرونده را به اتهام آدم ربایی دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آزادی گروگان 20 ساله، علت و انگیزه آدم ربایی را اختلافات مالی اعلام کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین