کد خبر: ۳۴۲۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

کفاشیان: نباید به اسپانسر حمله کنیم/کی‌روش باید خوشحالی می‌کرد؟!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شاید این باخت به قطر باعث صعود ایران شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 علی کفاشیان درحاشیه مراسم تقدیر از داوران اظهار داشت: اسپانسر داوران مستقیم با ما قرارداد بسته است و قرار است از داوران قدردانی کند. قطعا در آینده هم این اسپانسرها بیشتر خواهند شد.

وی در مورد تیم ملی امید گفت: تیم ما خوب است شاید همین باخت مرحله‌ای برای صعود باشد. بدانند که باید تلاش خود را بکنند شاید آنها را دستکم گرفتند. من فکر می‌کنم تیم می تواند جز 3 تیم اول باشد.

وی در مورد اینکه مایلی‌کهن اعلام کرده بازیکنان قطری صغر سنی داشتند یادآور شد: نباید این گونه مسائل را مطرح کرد ما در زمین نتیجه را واگذار کرده‌ایم. مطرح کردن این موارد درست نیست. فردوسی پور به یک نکته‌ای اشاره کرد که تیم ملی از همان جا گل خوردیم. قطر همه بازیکنانش را داشت اما ما برخی بازیکنان لژیونر خود را نداشتیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش خوشحالی نکرده بود گفت: خوشحالی باید می‌کرد؟!

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه توصیه‌های کی‌روش به کادرفنی امید مورد توجه قرار نگرفته گفت: من خبری ندارم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت اسپانسر خاطرنشان کرد: اسپانسر طبق قرارداد باید موارد را  پیش ببرد در یک مصاحبه گفته بود که سال آینده نمی آیم. نباید به اسپانسر حمله کرد. باید اسپانسر و سازمان لیگ هماهنگی به وجود آوردند. اگر این حامی مالی ضرر کند دیگر هیچ کس جلو نمی‌آید. روش خوبی نیست که از اسپانسر حمایت نکنیم. اینکه حمله کنیم هیچ کس جلو نمی‌آید. اگر اسپانسر خوبی نداشته باشیم عقب می‌افتیم. در حق پخش عقب افتاده‌ایم دیگر در اسپانسر این اتفاق رخ ندهد.

کفاشیان در مورد واگذاری ساختمان استقلال و پرسپولیس و اینکه در مجمع از بیرون با او هماهنگ شد تا این مصوبه رای نیاورد گفت: در مجمع موبایلم را خاموش کرده بودم. فکر کردم اعضای مجمع زیر 60 نفر هستند و با 30 رای می‌توان مصوبه را امضا کرد اما به من تذکر دادند که اعضا بیشتر از 60 نفر هستند. بعد دوباره مخفی رای‌گیری کردیم که رای نیاورد.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند در مجمع هوشمندانه اداره کردید که به سود شما تمام شود گفت: در هر صورت مجمع هم نشان داد که به ما اعتماد دارد برای ما مهم است. من هم یکی از اعضا هستم.

کفاشیان در مورد ورزشگاه‌هایی که به استقلال و پرسپولیس گفت: به ما ربطی ندارد. شهرداری داده است؟! دستش درد نکند.

به گزارش فارس، وی در مورد ساختمان این 2 باشگاه تاکید کرد: سند ساختمان این 2 باشگاه به نام فدراسیون فوتبال است. پیشنهاد ما این بود که هبه کنیم که مصوبه مجمع را می‌خواست ما رهن می‌دهیم که قانونی شود.

وی در مورد اینکه کی‌روش چه زمانی بازخواهد گشت تاکید کرد: او به پرتغال رفته است و بازخواهد گشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین