کد خبر: ۳۴۲۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

حضور نوبخت در جلسه فراکسیون رهروان

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس از حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفت و گو با ایسنا، گفت: آقای نوبخت با حضور در جلسه فراکسیون گزارشی را از عملکرد بودجه درسال جاری و همچنین اقداماتی که برای تدوین بودجه 95 و برنامه ششم صورت گرفته ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان در این جلسه دغدغه‌های خود را درباره‌ی لوایح برنامه و بودجه مطرح کردند و گفتند که بهتر بود بودجه زودتر از اینها به مجلس می‌آمد. همچنین نمایندگان تاکید داشتند که پولهای آزادشده ایران بعد از اجرای برجام باید در جهت زیرساختهای اساسی هزینه شود و مشکل تورمی ایجاد نکند.

سبحانی‌نیا ادامه داد: آقای نوبخت نیز تاکید کردند که پول‌های آزاد شده بخشی در کارهای زیر بنایی و بخشی در پروژه‌هایی که تاکنون عملیاتی نشده هزینه خواهد شد.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان این که اجرای برجام و لغو تحریم‌ها مهمترین دلیل تاخیر در ارائه لوایح برنامه و بودجه بوده افزود: بعضی از موارد مثل مبلغ صادرات نفت که دو میلیون و 300 هزار بشکه پیش بینی شده موکول به اجرای برجام و لغو تحریم‌ها بوده است تا با نگاه واقع بینانه‌تری کار پیش برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین