کد خبر: ۳۴۳۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

انتقاد استاندار هرمزگان از میزان ردصلاحیت‌ها

استاندار هرمزگان در واکنش به ردصلاحیت گسترده کاندیداهای انتخابات مجلس گفت: انتخابات بازی نفرات یک جناح و تفکر در یک مسابقه با خودشان نیست و مفهوم درست آن رقابت برپایه حضور افراد با تفکرات و سلیقه‌های مختلف است.
آفتاب‌‌نیوز :
جاسم جادری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: انتظار چنین برخوردی را نداشتیم، چراکه مفهوم انتخابات حضورسلایق مختلف در یک فضای رقابتی است و نمی‌توان با چنین نگاه تنگ نظرانه‌ای به توسعه و پویایی کشور کمک کرد.

وی تصریح کرد: اگرچه امیدواریم که این نوع برخورد سلیقه‌ای در مشارکت مردم تاثیرگذار نباشد، اما باید در نظر گرفت شرط انتخابات پرشور، ایجاد فضای رقابتی و حضورکاندیداها با سلیقه‌های مختلف از جناح‌های مختلف است تا مردم به عنوان تصمیم‌گیر نهایی آنچه را به صلاح می‌دانند برگزینند.

استاندار هرمزگان با بیان این‌که به عنوان هیات اجرایی تابع قانون هستیم، خاطرنشان کرد: تندی تصمیم ردصلاحیت گسترده به صلاح کشور نیست و با شعار مشارکت حداکثری همخوانی ندارد.

جادری در پایان با تاکید بر این‌که این روند، بیانگر تحمیل یک تفکر است، اظهار امیداوری کرد، متولیان امر در هیات‌های نظارت و شورای نگهبان با تجدیدنظر در این مسیر، زمینه حضور کاندیداها با سلیقه‌های مختلف را فراهم کنند تا شاهد وحدت ملی و انتخابات پرشور و رقابتی باشیم.

از مجموع 101 نفر ثبت‌نام کننده برای انتخابات مجلس در هرمزگان تنها 31 نفر تایید صلاحیت شدند که با احتساب 12 نفری که انصراف داده بودند جمع ردصلاحیت‌های استان به 70 نفر رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین