کد خبر: ۳۵۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

صادرات شکلات اسرائیلی به مصر با تصویر سیسی+عکس

منابع رسانه‌ای از افزایش میزان صادرات شکلات صهیونیستی به مصر با تصویر «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور این کشور خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
سایت المصدر گزارش داد که مصرف شکلات در جهان روند فزاینده ای به خود گرفته است و مصرف کنونی این محصول در کشورهای آسیای شرقی سه برابر میزان مصرف آن طی چند سال گذشته است و به همین منظور رژیم صهیونیستی تولید و صادرات این محصول به خارج را افزایش داده است؛ به نحوی که در حال حاضر حجم صادرات شکلات صهیونیستی به مصر به 45 هزار دلار می رسد.

در همین راستا، مدیر تجارت خارجی وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی گفت که حجم صادرات شکلات صهیونیستی به 10 میلیون دلار می رسد.

وی افزود که 28 شرکت اسرائیلی به 42 کشور در سراسر جهان شکلات صادر می کند، حتی قراردادهایی میان رژیم صهیونیستی و کشورهای آمریکای شمالی و اروپایی در این زمینه امضا شده است.

وی یادآور شد که رژیم صهیونیستی حتی این محصول را به بلژیک که پایتخت شکلات جهان است، صادر می کند و حجم این صادرات به بیش از 150 هزار دلار می رسد.

به گزارش تسنیم، وی تصریح کرد که میزان صادرات شکلات رژیم صهیونیستی به کشورهای آسیای شرقی افزایش یافته است؛ به نحوی که ژاپن در میان این کشورها بیشترین مصرف شکلات را دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مدیر تجارت خارجی وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی همچنین گفت که انگلیس بزرگ ترین کشور اروپایی وارد کننده شکلات از اسرائیل به شمار می رود؛ به نحوی که حجم واردات آن به 1152000 دلار می رسد و پس از آن فرانسه بیشتر واردات شکلات از رژیم صهیونیستی را به خود اختصاص داده است؛ به طوری که حجم واردات آن به 601 هزار دلار می رسد.

وی ادامه داد که روسیه نیز اقدام به واردات این محصول می کند و حجم واردات آن به 157 هزار دلار می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین