کد خبر: ۳۵۳۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

توقف چلسی و پیروزی پرگل سیتی

لیگ برتر انگلیس با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) با برگزاری 6 دیدار دیگر پیگیری شد که در یکی از این دیدارها، چلسی در خانه با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل استوک سیتی متوقف شد.

در ابتدا این چلسی بود که در دقیقه 39 توسط ترائوره به گل برتری رسید اما در اواخر نیمه دوم و در دقیقه 85، مامه دیوف گل تساوی را برای استوک سیتی به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

به گزارش ایسنا،در دیگر دیدار امشب منچسترسیتی میزبان استون ویلا بود که منچستری‌ها با نتیجه پرگل 4 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشتند. گل‌های این دیدار را یحیی توره (48)، سرخیو آگوئرو (50 و 60) و رحیم استرلینگ (66) به ثمر رساندند.

اورتون در خانه با حساب 3 بر 2 بازی را به مهمانش وستهام واگذار کرد. در دقیقه 37 این بازی کوین میرلس با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا اورتون 10 نفره به کار خود ادامه دهد.

در دیگر بازی امشب بورنموث با حساب 3 بر یک در خانه نیوکاسل به پیروزی رسید. استیون تیلور بازیکن نیوکاسل در دقیقه 28 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. جاشو آکینگ (70) و چارلی دانیلز (90) دیگر گل‌های بورنموث را وارد دروازه حریف کردند. تک گل نیوکاسل را نیز آیوزه در دقیقه 80 به ثمر رساند.

همچنین ساوتهمپتون با تساوی یک بر یک مقابل مهمانش ساندرلند متوقف شد و سوانسی نیز میزبان نوریچ بود که با حساب یک بر صفر این تیم را شکست داد. سیگوردسون در دقیقه 61 تک گل سوانسی را وارد دروازه نوریچ کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین